Ik denk dat je iemand nodig hebt die alle ins en outs en de wetten van het land goed kent en zeker de taal goed machtig is, kijk ook eens op deze site.
http://www.its-all-greek-to-me.info
Kees
Die weet ze al en nog kosteloos ook en ze heeft daarnaast ook zeer goede ondersteuning van haar Griekse vriend dus maak je geen zorgen beste man alles komt goed.
fijne jaarwisseling toegewenst.
Arthur
Wat ik hier mee wil zeggen kees, als je deze belangrijke stap zet je niks aan een amateur hebt maar beter door iemand met verstand van zaken geholpen wordt.
@Karin veel geluk en gezondheid op Kreta.
Kees
Ach beste man ik weet wat jij denkt en hoe dat bureautje werkt voor leuke eurotjes daarbij opgeteld weet je niet welke vragen Karin heeft dus niet door blijven zagen over dit onderwerp.
SophiaBreda
Beginnen jullie nou weer met jullie gezeik tegen elkaar? Niks beters te doen? Het is altijd hetzelfde! Bah.
SophiaBreda
Misschien heeft ze iets aan beide tips van jullie,
Bart
Dag Karin,
Ik heb óók positieve ervaringen met de Nederlandse Ella en haar bureau `It's all Greek to me`.
Als ik jou was zou ik Arthur zijn tip dan ook in gedachte houden. Baat ´t niet dan schaadt ´t niet!
Héél veel succes toegewenst met de komende verhuizing!
Kees
Ook ik heb er ook ervaringen mee, voor een paar telefoontjes best bedrag betaald en er werd geen enkele oplossing aangedragen maar ook voor jou Bart ze heeft al erg goed gratis advies ontvangen en daar was ze erg blij mee.
GERT EN MARJANNE
Kijk goed uit Karin er zijn altijd parasieten die wijzer van je willen worden ook al lijkt dit van niet en zet hier ook nooit je E.mail adres neer.
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!