Je hebt geregistreerde,met streep onder hun naam,en niet geregistreerde bezoekers/forumleden.Niet geregistreerd dus zonder streep onder naam.(Of heb ik het mis?)
Dus niks Sinterklaas,dat is heel iemand anders;)
Ik kom niet zo vaak op dit forum en schrijf alleen onder de naam Els. Zou de moderator kunnen zien, want ik heb volgens mij geen wisselend I.P. adres. Trek me het leed van de hondjes aan, maar heb geen enkele relatie met de stichting Dwarf of een andere stichting op Kreta. Ik vind het gewoon heel kinderachtig om onder verschillende namen te schrijven maar kan helaas niet bewijzen dat ik dat niet doe. Maar dat geldt ook voor mensen die wel geregistreerd zijn. Volgens mij heb ik er alleen zelf voordeel bij als ik me registreer, hoef ik niet steeds die ingewikkelde code in te voeren:-). Zal het dus zeker doen als ik actief aan dit forum ga deelnemen.
Heel juist mevrouw Annieta,
Sinterklaas heeft op dit PB een andere naam, anders raken de kindertjes in Nederland helemaal in de war.
Alle volwassene lezen gelukkig door deze alias heen en houden Sinterklaas zo in ere.
Sint heeft het nu erg druk met de voorbereidingen van het feest. Gelukkig zijn er veel hulpsinterklazen die mij hierbij willen helpen.
Sinterklaas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?