stichting DWARF

• Kees

Je bent gewoon op een erg vervelende manier mensen uit hun tent aan het lokken dat doe je zowel hier als elders onder een andere naam ik zou zo zeggen blijf er vooral mee doorgaan ik reageer niet meer behalve als je domme dingen over me in de rondte loopt te roepen.

Je provoceert telkens weer ik vind het netjes van de beheerders dat ze je blijven tolereren.

Laatste reactie wat mij betreft op jou postings mits je ……

• elindalo

mijn post van die krantenartikels was een algemene opmerking omtrent dit probleem. Ik kan het ook niet helpen dat jij daar zo nodig moet op reageren en je persoonlijk aangevallen voelt. Reageer er dan niet op en het probleem is opgelost.

• Els

Deze topic ging over honden en Ik heb alle oude links die elindalo heeft geplaatst bekeken. Ze zijn allemaal van de zomervakantie en het is bekend dat de asiels dan vaak vol zitten en over het algemeen niet met honden maar met katten zoals in alle geplaatste links te zien is. Buiten de zomervakanties (zoals nu dus) zitten de asiels niet vol. Zoals ik al eerder schreef vind ik de oplossing van het verplaatsen van dieren ook niet ideaal, maar beter dan ze laten creperen. En ik vind het nogal kinderachtig om hier al die links uit de zomervakantie te plaatsen om bij mensen, die niet verder kijken en lezen, de indruk te wekken dat asiels altijd vol zitten. Natuurlijk heb je het recht om tegen het verplaatsen van dieren te zijn. Maar als je dat standpunt wilt verdedigen moet je wel de waarheid vertellen en dus ook met actuele informatie over honden in de Nederlandse asiels komen.

• elindalo

http://www.dierenasiels.com/

deze info kan mss nuttig zijn om een idee te krijgen over de huidige populatie in de dierenasielen in NL en B

• Kees

Ben eens aan het surfen geslagen op het internet en heb de volgende info gevonden:

In Nederland worden er 2.200.000 honden als huisdier gehouden.

In België zijn dat er 1.064.000

totaal zijn dat er dus 3.264.000

Volgens jou link zitten er totaal 855 honden in de aangesloten asiels van deze website

Dat is 0,0003 procent dus waar praat je.

Conclusie is (vul die zelf maar in).

• Els

Elindalo, bedankt, leuk om te kijken. Heb gezocht naar een hond op die site. Ik heb geen bijzondere eisen gesteld aan leeftijd, geslacht of ras. Er verschijnen dan heel veel honden en het doet me goed dat het grootste deel daarvan al geplaatst is. Er blijven dan in al deze asiels in Nederland en Belgie ongeveer 75 honden over. Altijd nog teveel natuurlijk, maar gelukkig is er geen sprake van volle asiels en de dieren hebben het er zo te lezen goed. En een bepaald deel zit er al heel lang en dat zal ook wel zo blijven omdat ze om verschillende reden moeilijk plaatsbaar zijn. Mensen willen nu eenmaal geen hele oude hond of een hond die niet vertrouwd is bij kinderen of andere dieren.

• Els

Kees, die 855 honden die boven aan die site staan kloppen gelukkig niet hoor. Het zijn er veel minder. Bij die 855 zijn ook de honden inbegrepen die al geplaatst zijn. Als ik helemaal geen enkele eis stel aan een hond, dus alle honden opvraag dan krijg ik een lijst met inderdaad 855 honden, maar het grootste deel daarvan is al geplaatst en er blijven er dan ongeveer 135 over.

• Kees

Dus de conclusie is dus??

• GERT EN MARJANNE

Waarom heeft elindalo en meerderen hier wel een gebruikers profiel en Els niet of is dit iemand onder een ander profiel.

• Kees

Ja ze is eigenlijk sinterklaas maar daar wil ze niet voor uitkomen >:D<