op zoek naar gastgezinnen

• saskia

In Nederland zijn we op zoek gastgezinnen, die een hondje afkomstig van Kreta een paar dagen in huis willen nemen om te acclimatiseren.

Het straathondje wordt hier op het eiland opgevangen bij een mevrouw in huis. Dus niet buiten in kooien. Ze worden ingeent, krijgen europees paspoort, waar mogelijk gesteriliseerd, met liefde behandeld. Ondertussen gaan we in Nederland op zoek naar een adoptie baasje. Zodra die gevonden is, vliegt het hondje met een vluchtbegeleider (toerist die op de terugweg naar Nederland een hondje meeneemt, kosteloos) naar Nederand. Op het vliegveld staat de stichting DWARF, die het hondje direct naar een gastgezin brengt voordat het hondje naar het echt baasje gaat.

Een gastgezin is zo belangrijk voor het hondje na zo'n vliegreis. Bij het gastgezin komt het hondje tot rust. Adoptiegezin kan komen kijken en bij het 2e bezoek gaat het hondje over naar het echte baasje.

De hondjes blijven wel altijd eigendom van DWARF en de stichting komt een paar keer per jaar kijken hoe het met het hondjes gaat.

Kijk op facebook bij DWARF of saskia blommesteijn rapanakis om te zien hoe leuk het is een hondje een toekomst te geven.

• willem

Hoi

Vind u ook niet dat dit moet stoppen

De asiel s zitten overvol hier

Laten we deze beesten gewoon daar laten waar ze vandaan komen

We hebben al genoeg dieren hier

Deze honden worden binnen 6 maanden weer aangeboden bij een asiel

DUS STOP

• Arthur

Wat een dom gelul @willem, een hond of kat uit Griekenland heb je voor het leven, veel verwende westerlingen nemen een dier voor de lol, of omdat de buren er een hebben, of als status symbool, en daarna gaan ze massaal voor de vakantie de asiels in omdat een pension te duur is.

Gewoon doorgaan Saskia, dat doen wij hier ook met de katjes

• elindalo

“een hond of kat uit Griekenland heb je voor het leven” … Is het daarom dat er miljoenen in Griekenland in het wild rondlopen mss ?, er moeten er hier in Belgie en Nederland elke maand enkele honderden gedood worden omdat ze te lang in het asiel verblijven omdat ze niet mooi genoeg zijn of te groot of te klein … Idd Arthur, wat een gelul zeg … van U dan … Plus al die belachelijke onkosten die ervoor gemaakt worden: U zou beter dat geld aanwenden om de honderden in Kreta die moeten aanschuiven voor wat pasta een behoorlijke maaltijd te bezorgen. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat mensen zoals jullie totaal voeling met de dagdagelijkse werkelijkheid verloren hebben en vastgeroest zijn in jullie wereldje van luxe en overvloed, maar laat mijn reaktie jullie dagje niet om zeep helpen hé, het is tenslotte nog goed weer en de raki staat op tafel ……… Boehaa

• Arthur

Eerst goed lezen voor je antwoord geeft.

• willem haven

Hoi

Ik heb niks tegen honden maar wij dumpen ook niet onze katen in griekeland

En daarom zeg ik hou die dieren daar en dan kunnen de asiels hier lucht krijgen

Als de mensen nu een hond willen kijk dan bij een asiel in de buurt en neem geen hond van kreta

Laat deze mensen die zo begaan zijn met deze dieren daar wat doen

Nee een pup is leuk maar een hond die grote wordt is een lastpost en die gaat naar het asiel

Dus laat de honden daar en geef ze eten

• Kees

Tekst verwijderd.

NIET op de man spelen !

• GERT EN MARJANNE

Ik vraag me af wat deze willem hier verkeerd plaats ?

• W.

Ieder dier dat geholpen wordt is er een, of het nou uit Griekenland of Nederland of eender waar komt. Het bekrompen binnen de lijntjes (grenzen) denken van velen is wat de wereld naar de kloten helpt.

• elindalo

Tekst verwijderd.

Niet op de man spelen !!