IKEA op Kreta

  • Henk

    We hebben er even op moeten wachten, maar IKEA krijgt nu twee vestigingen op Kreta.

    Een vestiging in Heraklion en een in Chania. In Chania is IKEA gehuisvest in het gebouw waar voorheen Alex Pack in zat. Het pand ligt aan de Souda road (Karamanlis- Leoforos Souda)

    Het enige verschil met de voor ons bekende vestigingen in Nederland is; dat het hier om een showroom gaat waar de bestelling kan worden geplaatst. De goederen worden vervolgens vanuit Athene naar Kreta verscheept waar deze na twee dagen kunnen worden afgehaald.

    De opening wordt verwacht in september. Zodra we de juiste datum weten zetten we dit op het BP.

  • Henk

    Hierbij een foto van het pand in aanbouw….

  • chris

    Ik blijf het jammer vinden dat Alex Pak weg is, maar Ikea in Chania is natuurlijk ook wel aardig.

  • Arthur

    Ik weet nog niet waar ze in Heraklion gaan zitten maar dat kan ook zomaar het oude pand van Alex Pak zijn, misschien weet onze Kreta kenner hier meer van.

  • info@villaadonis.nl

    Sinds deze week is bekend dat IKEA in Chania vanaf 2 september open gaat!

  • Dik

    Arthur Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik weet nog niet waar ze in Heraklion gaan zitten

    > maar dat kan ook zomaar het oude pand van Alex Pak

    > zijn, misschien weet onze Kreta kenner hier meer

    > van.

    Arthur,

    Ben ik wel geen Kreta kenner, maar stom toevallig reden wij vanmorgen door Herhaklion en toen kwam ik dit tegen…

    en deze wordt gebouwd aan deze straat

    en waar is dit, als je de weg van het vliegveld vervolgt de stad IN, na de garage's en werkplaatsen van de autoverhuur bedrijven krijg je het aan de rechterkant, net voorbij de afslag naar de Praktiker.

    Zij waren druk bezig met het inrichten, maar er hing nog niks op wanneer hij open gaat.

    zo nu iedereen happy(:P)

  • W.

    Zal wel tegenvallen voor je Arthur als je Ikea Heerlen gewend bent. ;)

  • saskla

    Vandaag op de lokale tv gezien, dat IKEA Heraklion gaat open. Als ik het goed begrepen heb, morgen

  • Erna

    Zeker weten dat Ikea Heraklion geopend is ????? We willen niet 2 uur helemaal voor niks naar Heraklion rijden.

  • Kees

    Ja die is open maar vergis je niet je kan er alleen bestellen en niets gelijk meenemen daar moet je enige dagen later voor terug komen of laten bezorgen tegen betaling.

    wij wonen er 15 minuten rijden vandaan.