Nederlandse bewoners op Kreta

• MiriamBC

Beste Henk,

Ik stel het op prijs dat je de belangen van de Nederlanders op Kreta op deze manier probeert te behartigen. Maar ik vind het jammer dat zij op deze manier een verkeerde indruk krijgen van het programma.

Momenteel zit het programma nog in de researchfase en zodra er meer definitief is, wil ik dit delen met mensen die geïnteresseerd zijn in deelname. Het is nog niet in een vergevorderd stadium zoals je suggereert. Wel kan ik je vertellen dat het geen programma wordt in de sfeer van Oh Oh Cherso of Red Mijn Vakantie, maar dat we het realistische leven op Kreta in kaart willen brengen.

Wanneer er inhoudelijke vragen zijn, mag iedereen mij mailen op casting@bluecircle.tv.

Groet,

Miriam

• Henk

Hallo Miriam,

Het is goed om te lezen dat de insteek is; om een realistisch programma te maken over het leven van Nederlanders op Kreta.

Begrijp me goed, ik probeer geen belangen te behartigen nog wil ik het programma in een verkeert daglicht zetten. Mijn enige noot, was een kritische noot zoals aangegeven in mijn eerste reactie op dit draadje.

Een kritische noot, vanuit de doelgroep, moet juist een uitdaging voor je zijn om na te denken over samenstelling van het programma. Ik nodig je dan ook uit om onveranderd positief te blijven reageren op (kritische) opmerkingen. Hiermee zal een beeldvorming ontstaan die mensen wellicht aanspreekt.

Succes met de voorbereidingen van het programma.

Met vriendelijke groet,

• hansmarlene@hotmail.com

Een tip van onze kant: Als je mee wild werken aan een programma wel leuk MAAAAAR teken een kontract met de EIS dat het programa uit gezonden word na alle is VERKNIP is en daarna ondertekenen voor goedkeuring. Gr Hans