Auto huren Chersonissos

• Gradus52

B)

• Luus33

Dat klopt Arthur! Dat is voor ons geen punt..

• Kimberley77

Hey hai,

Ochjemig, kon ik toch niet meer vinden waar ik mijn vraag had gesteld haha en daar superantwoorden ertussen!

Ik heb me maar even aan moeten melden, want ik kon helaas de code niet zien voor ik mn tekst kon plaatsen.

Dank jullie wel..we gaan het beleven..het is al zo lang geleden dat we daar waren en alles zal veranderd zijn idd. Vind het prettig om van tevoren alvast wat voorbereid te zijn en waar we op moeten letten :)

Och Chersonissos, weet je, ik was 21 toen ik daar voor het eerst kwam..laatbloeier en vond het stappen destijds geweldig (en ik drink niet eens haha)..maar ben altijd van de natuur geweest, vandaar de keus voor een auto. Wil wat zien, want in Chersonissos zullen we niet dagen blijven hangen hoor..die tijd hebben we gehad ;) We hebben er wel leuke mensen aan over gehouden en die runnen toevallig hun eigen apart/hotel..gezien we aantal jaar niet op vakantie konden en maar kort de tijd hebben, bewust gekozen voor een bekende omgeving..zodat je niet meteen alles opnieuw hoeft uit te vinden ;)

Ik dank jullie enorm..echte kretakenners lees ik..nog mooie aanraders om et de auto heen te gaan (beide gek op water, baaitjes) wat echt bijzonder is om te zien en zwemmen?

• Maximize

Xander - Moderator Schreef:

——————————————————-

> Wanneer een verhuurder geld aan je kan verdienen

> ben je al snel ‘vriend’ :-)

> Geldt ook voor veel horeca trouwens.

En ik maar denken dat ik zoveel buitenlandse vrienden heb……. :-/

• Jokes

Hoi

Wij zijn al diverse malen op Kreta geweest en wij huren altijd een Suzuki Jimny via Crete-Holidays@ziggo.nl in Nederland. Dit bedrijf is erg betrouwbaar, punctueel en zeer goedkoop.

Je kunt via email reserveren en terplekke met creditcard of cash betalen. Tegenwoordig kan je er ook navigatie voor EUR5 per dag bij huren.

• Jokes

Nou dit vind ik zeer beslist niet waar. Ik betaald voor een Suzuki Jimny in sept voor 15 dagen met navigatie en airco en alle verzekeringen inbegrepen EUR620 voor 2 chauffeurs.

Dit was bijna 700,00 euro goedkoper dan Hertz plus dat ze heel betrouwbaar zijn en bij defecten krijg je gelijk een nieuwe auto.