Captain Jack is verhuisd.

• Xander - Moderator

Kees Schreef:

——————————————————-

> 100 m2 terras en een 2500 m2 tuin met olijfbomen

> dus geen klagen over de ruimte buiten kunnen een

> paar tenten staan:D

Dat is geen tuin meer, maar een camping (tu) :D

• Gradus

Mijn idee, ik ben al onderweg. :)-D

• Kees

Hij wordt de laatse tijd gratis gemaaid dus in prima conditie met een dijk van een uitzicht.

Kan kijken of ik een kopie bouw van de bar Captain Jack :)-Den het uitzicht is ook niet verkeerd:D

• Gradus

(tu)

• monique en ruud

Hallo ritchy en sylvia .

Wat lees ik nu weg uit sissi? ?

Waar ligt dit plaatsje waar jullie nu deze zaak openen ?

Zijn daar ook leuke hotels ??

Misschien komen we dit jaar of volgend jaar op vakantie .

Maar gelukkig blijven jullie op kreta super

Heel veel succes !!

Gr monique en ruud baaten uit bunde limburg

• Wibo Kalyves

Hoi Monique en Ruud,

Momenteel zijn Syl en Reddy heel druk met de voorbereiding van het nieuwe seizoen, en de kans dat ze jullie bericht door hun gelezen wordt is niet waarschijnlijk.

Daarom neem ik maar de vrijheid om namens hen te reageren. Ik zal ze vanmiddag wel even inlichten.

Vorig jaar zijn ze verhuisd vanuit Sissi naar het plaatsje Almyrida. (Ook op Kreta), en hebben Captain Jack daar opnieuw leven ingeblazen.

Toevallig hebben ze vorige week vrijdag hun 1ste jaar jubileum gevierd, en ze timmeren hier flink aan de weg.

Almyrida vind je de streek genoemd Apokoronas, en dit ligt ongeveer 20 Km ten oosten van Chania.

Andere bekende plaatsjes hier in de buurt zijn Kalyves, Vamos, Georgiopolis, en nog zo wat kleine dorpjes. In deze 3 genoemde dorpjes is een ruime keus aan accomodaties tegen zeer redelijke tarieven.

Deze streek begint steeds populairder te worden omdat het centraal ligt tussen Chania en Rethymnon, er leuke strandjes te vinden zijn met heel veel tavernas en barretjes, het een zeer goede uitgangspositie is voor het maken van mooie wandelingen, en de beroemde Samariakloof hier ongeveer 45 minuten rijden vandaan ligt.

Het boeken van een hotel of appartement in deze buurt is zeker de moeite waard.

Succes en wellicht tot later in dit jaar of misschien volgend jaar.

Groet uit KALYVES

Willem

• Henk

Hier de website van het nieuwe pand

http://www.captainjackcrete.eu/