Captain Jack is verhuisd.

• Henk

Ja er is nieuws, in wellicht iets minder sterke termen, maar de opening heeft zeker de verwachtingen waargemaakt.

Zowel de gastvrouw en gastheer zijn erin geslaagd om een zeer goede indruk achter te laten en hebben hun Captain Jack in een aantrekkelijke zaak omgetoverd. We zullen hun zaak in de toekomst zeker meer bezoeken.

Vandaag genieten we van een milde Zuiden wind op Kreta die de temperatuur omhoog jaagt naar zo'n 25 graden.

Ik wens iedereen in Nederland een paar fijne paasdagen.

• Evelyne

Oke, ik ben serieus jaloers op de temperaturen bij jullie.

Wat zou ik graag daar (deels) willen wonen.

Een vraag.

Vorig jaar hebben wij kennis gemaakt met deze captain jack en zijn blonde vrouw.

Hij heeft ons zijn telnr gegeven ivm appartement verhuur.

Je snapt t wellicht al,, telnr kwijt.

Is er hier iemand die gegevens heeft voor ons, telnr, of facebook, website of een mailadres?

Ik ben al aan t zoeken op het net, maar kan niets vinden.

Mijn dank zou groot zijn..

Vr gr v

Evelyne

• Henk

Evelyne,

De uitbater van Captain Jack heeft inderdaad nog geen www gegevens.

Ik denk dat de focus eerst heeft gelegen op het in orde brengen van het nieuwe onderkomen in Almyrida. Ik verwacht dat nu snel zal worden gestart met het maken van naamsbekendheid middels het internet.

Wellicht dat Wibo Kalyves een tel nummer heeft.

• Wibo Kalyves

Evelyne,

Hoewel de opening reeds afgelopen vrijdag was, zijn ze nog erg druk met van alles en nog wat, en voor zover mij bekend hebben zij geen appartementen hier in de verhuur.

Zal nog even met hen checken, en indien zij akkoord gaan kan ik je hun gegevens wel even in een PB doorgeven.

Wibo Kalyves

• Xander - Moderator

@ Wibo, @ Ivonne, @ Henk

Waar blijven de foto's nu ?

Of hebben jullie teveel in het bekende glas :)-D gekeken om foto's te kunnen maken…..

• Ivonne Bouw

Hoi Xander. De opening was leuk van Captain Jack. En goed bezocht. Ik las inderdaad dat Henk de camera mee zou nemen maar dat heeft hij niet gedaan. Ik zal hem straks even hartig toespreken. Donderdag gaan we naar Nederland. Hoop dat het snel wat warmer wordt. Hier is het lekker (sorry)B). Groeten van Wibo en Ivonne.

• Xander - Moderator

Jammer.

We zien elkaar einde van de maand in Vamos !

In de week daarna zal ik deze nieuwe zaak zelf eens in ogenschouw nemen.

• Ivonne Bouw

Misschien kunnen we met een groepje gaan. Chris, jij, Wibo en Ik en misschien nog andere Nederlanders. Zou gezellig zijn. Tot dan. Ivonne

• Xander - Moderator

Leuk idee.

Dat kunnen we de 30e afspraken toch?

• Ivonne Bouw

Yep. Doen we, We zien je Vamos. Oranje muts op?B)