Leuke plek zuid Kreta

• Marlon

Beste allemaal,

Ik had al eerder geregeerd maar mijn bijdrage werd van het prikbord gehaald.

Misschien was de link van onze bungalows te veel reclame?

Ik wilde aangeven dat Kamilari misschien voor jullie een leuke plek is om te verblijven ? je vind hier hele mooie zandstranden en de leuke restaurantjes.

Je bent bij ons meer dan welkom , we hebben een mooie familie bungalow met goed werkende airco.

Groeten Sabine en Marlon va de Top.

• andrea

wij 30en 56 jaar willen in oktober naar kreta.na tien jaar rhodos willen we eens iets anders kan iemand zeggen waar het eind oktober nog heel zonnig en warm is.we rijden niet met de auto dus zijn we op het openbaar vervoer en taxi's aangewezen.uitgaan doen we ook niet.dus lekker eten,boottochtjes, winkelen,strand.en graag zo grieks mogelijk.

dank julie

• iendrachtOilsjt

in oktober is dat niet meer aan te raden hoor !

• SophiaBreda

Onzin, ook in Oktober kan het nog warm zijn. Het kan ook een dag regenen maar meestal zijn de temperaturen in Oktober nog lekker.

• iendrachtOilsjt

http://www.klimaatinfo.nl/griekenland/kreta.htm

• Kees

Niemand kan je het klimaat van eind oktober voorspellen.

Dit jaar was het schitterend weer in die periode, het jaar daarvoor minder en in 2010 ronduit slecht.

De avonden worden een stuk kouder en er kan met grote regelmaat regen vallen maar zoals gezegd afgelopen jaar schitterend weer geweest.

ook op Kreta is het klimaat aan het veranderen de afgelopen winter is het schitterend weer geweest met zeer regelmatig temperaturen ver boven de 20 graden.

• Nancy

Inderdaad,in 2010 was het baggerweer in Okt. Van de 14 dagen hebben wij 11 dagen regen gehad, en dan is het niet leuk om vakantie te vieren. Van te voren weet je dat ( gelukkig ) niet. Het blijft een gok in Okt.