Watervallen op kreta

• Arthur

Bij mij ga je niet offroad maar onwater:D , je komt op plaatsen die je zelfs met een offroader of te voet niet kan bereiken.

• Wilma

Oeps, onderwater…. Martine misschien kom je daar wel een paar verdwaalde ,,meer,,vallen tegen ;)

• Martine Prest

Hahahaha

• Irini22

Denk het niet. Als die Arthur in de verte aan zien komen zijn ze weg :)-D. Denk dat het begin oktober weer tijd is voor een hollandse kroket, nietwaar Arthur?

• Wilma

Je weet maar nooit,>

deze zwom een paar jaar terug in de griekse wateren … met zo'n vangst kan Arthur heel Ag Nikolaos uitnodigen voor een BBQ … die kroket komt dan later wel weer :)
  • Arthur

@ Wilma, hoe ist met jou en Gé, we gaan niet ONDER water maar ON water, mag toch hopen als Martine mee gaat dat mijn kaik boven water blijft:D

• Martine Prest

Nou, we krijgen vast weer goed te eten tijdens onze vakantie, dus je weet maar nooit!:D

• Wilma

Hi Arthur, alles is ok met ons ..

Het was maar een grapje hoor. jouw bootje gaat niet zo snel onder water .. Dat had ik al bekeken vorig jaar ;)

Het zou idd leuk zijn als Martine alsnog mee durft te gaan … het is in ieder geval véél leuker als met zo'n toeristische boot!

• Arthur

@Silvia, je kunt altijd nog in plaats van watervallen in het water vallen en met ons meegaan.:D

• Sylviakl

he @arthur, heb je dan leuke boottochtjes om mee te gaan? is misschien ook wel wat, we vertrekken 6 september weer heerlijk voor twee weekjes. Willen weer veel gaan zien maar ook relaxen. Hoever zou het rijden zijn naar de Amari vallei @ martine, en wat is daar te zien?? hou me aanbevolen voor tips! wil wel wat anders zien dan de dorpjes waar we al vaker geweest zijn.