vergeten te vermelden: vetrek vanaf eindhoven airport
Ben nieuw op forum, maar lees al maanden de discussies en berichten. Regelmatig zijn er vragen over de goedkope vliegtickets. Mijn ervaring is dat je in voor en naseizoen voordeliger een complete reis (alleen logies) kunt boeken dan losse tickets kopen.
ik raak wat uitgekeken op Ryanair. heb je koffers bij je van bv 20 kg dan rinkelt de kassa veelte fors.
Groet,Ate
Hallo John,
Ik weet wel een leuk app .in Platanes.. Daar zijn wij een aantal jaren terug ook geweest en het was heel goed bevallen daar ,,,, Platanes .dat is ca 4 km van Redhymnon af.. met de bus is het 10 minuten daarnaar toe . ,die gaan om het half uur …..het app ligt ideaal rustig gelegen …tussen het strand en de hoofdweg in ..duss geen verkeersdrukte en lawaai bij het app.
100 mtr van een mooi breed strand af …en heeft ook een leuk zwembad(en) met ligbedjes … 1 bij het app en 1 grote bij het strand..
200 mtr van de hoofdweg af waar heel veel overheerlijke tavernes zijn leuke winkeltjes
Supermarkt om de hoek waar van alles te koop is … en een stukje verderop een heerlijk bakkertje … hihi, ik bedoel , hij heeft heerlijk brood en gebak enz
Het is netjes van prijs . 11 dagen vanaf 14 sept een .studio €1066 en een 2 kamerapp €1180 en natuurlijk incl transver.. vanaf 14 sept
een ontbijt kan je er eventueel ook bij nemen dat is €6,50 pp pd extra , die is heel uitgebreid met heerlijke griekse yoghurt en honing en fruit elke dag een ander eiergerecht en verse broodjes
Als dit je wat lijkt …kan ik de links hiervan eventueel naar je priveberichten sturen ..
p/s deze gaat wel vanaf Amsterdam…vanaf Eindhoven is de keus veel minder bij veel sites of …helemaal niet..
Hoi mensen, leuk dat jullie zo met ons meedenken. Het heeft er alle schijn van dat vlucht en verblijf apart boeken toch duurder is. Een vlucht kan ik eventueel zelf wel boeken via het internet.Ryanair heeft ook niet mijn voorkeur i.v.m. hun bagagebeleid. Wilma, misschien dat ik op korte termijn reageer. Ik heb enkele privéberichtjes ontvangen met leuke opties die ik eerst eens nader wil bekijken.
Groetjes en heel erg bedankt !
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?