In memoriam John ter Beek

• Martine Prest

Heel triest. Een aardige man is heen gegaan. Hij heeft ons al eens op weg geholpen met het in kaart brengen van de routes die wij op Kreta rijden. Een groot gemis.

Zoals al een aantal mensen gezegd hebben, hij was altijd aardig en correct op dit prikbord. Ik wens de familie heel veel sterkte toe.

• Wilma

Oh, wat vind ik dit erg, ik krijg hier kippevel van!!

John heeft maar 4 jaar van zijn vervroegde pensioen mogen genieten op zijn geliefde Kreta.

Wat zullen wij zijn inbreng en leuke berichtjes gaan missen hiet op dit prikbord, zeker weten !!

Nog maar 4 dagen terug was zijn laatste bericht hier..

Heel Sterkte voor Leny zijn vrouw en de familie.

• Diana Bloemen

Ik kende John niet persoonlijk, maar via dit prikbord hebben wij vorig jaar veel contact gehad. Triest. Sterkte voor de nabestaanden.

Diana Bloemen

• Baukje Vrij

Wat een triest bericht. Ik had net gisteren nog een berichtje van hem gelzen op dit prikbord. Ik denk dat we hem zullen missen hier, maar zijn familie en vrienden nog veel meer. Ik wens hen veel sterkte in deze moeilijke tijd.

• Luus33

Nou, dat is wel ff schrikken… had ook regelmatig contact met hem via dit forum.

Wens de familie heel veel sterkte met dit verlies.

Luus

• egbert

Voor zijn vrouw en familie veel sterkte bij het verwerken van het overlijden van hun John.Ook voor hen op Kreta die John persoonlijk kenden een trieste berichtgeving.Wij zullen zijn nuttige tips en mening zeker missen.

• Irini22

Wij hebben een kaarsje voor hem opgestoken. R.I.P.

• info@villaadonis.nl

Wat een onverwacht bericht en vooral wat een gemis. Berichtjes van John waren altijd zeer vriendelijk, prettig en één en al behulpzaamheid.

Heel veel sterkte voor alle familieleden en vrienden. Rust zacht, John.

Monique

• nancybertiedebresser@home.nl

Hallo allemaal,

Mag ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes hier op Kreta prikbord,

Papa had het er vaak over,en vond het ook fijn dat hij iets hier op het prikbord voor jullie kon betekenen.

Namens mijn Moeder en de familie,wil ik julie heel erg bedanken voor de steun en de lieve woorden.

Vandaag,vrijdag,staat er een rouwadvertentie in de telegraaf.

De begravenis zal maandag plaats vinden in Lelystad,

jullie mogen mij altijd mailen,en ik zal er voor zorgen dat het bericht doorgestuurd wordt naar mijn moeder.

Dank je wel allemaal,.

we zullen papa missen.