In memoriam John ter Beek

• Arthur

Gisteren kwam het tragische bericht bericht dat John ter Beek plotseling is overleden in Milatos, weer iemand die veel te jong is heen gegaan.

Sterkte voor Leny zijn vrouw en de familie.

• chris

Ach, dat is een droevig bericht. We hadden regelmatig kontakt en konden het goed met elkaar vinden. Een zeer aimabel mens! Ik wens Leny en familie veel sterkte.

• Wibo Kalyves

Dit is zeker een heel droevig bericht. We kenden elkaar niet persoonlijk maar hadden via het prikbord wel regelmatig contact.

Sterkte voor de familie. Ivonne en Wibo, Kalyves

• marcelselluf

Zeker heel plotseling, sterkte voor de familie.

• Nancy

Heel erg… en zo plotseling.Hij was hier op het prikbord heel goed en keurig in zijn uitleg. Bleef altijd netjes en had nooit een sneer naar een ander toe. Ik wens zijn familie heel veel sterkte toe!!

• Annieta

Dit is heel erg….Veel sterkte voor de familie.

• sieta

Dit is zeker heel erg.Heel veel sterkte voor de familie.

• suzanne sissi

John wordt as woensdag naar Nederland overgebracht en zal daarna in Lelystad worden begraven.

Als jullie condeleances door willlen geven aan de familie, kan ik julle het emailadres van zijn dochter doorgeven.

Dit op verzoek van Leny.

• lucy f

Ach wat verdrietig en plotseling, Heel veel sterkte voor zijn familie!

Ik heb veel gehad aan zijn informatie en hoopte hem deze zomer te ontmoeten in Sissi, het mag niet zo zijn.

Ook een gemis voor dit prikbord, hij heeft ons van veel info voorzien!

• SophiaBreda

Al ken ik hem niet persoonlijk, ik wens de familie en nabestaanden heel veel sterkte toe de komende tijd.