Minder toeristen naar Kreta ?

• Ofi Kreta

Misschien voor de Kretenzers beter dat er meer Ryanair vluchten komen met mensen die geen pakketreis hebben geboekt.

Als je een vlucht via Ryanair boekt en een huur auto neemt en je boekt zelf een appartement die je contant afrekend ben je de helft goedkoper uit in september.

• info@villaadonis.nl

Klopt, Henk.

Vrijwel alle gasten die lastminute voor ons huis hebben gereserveerd vliegen met Ryanair (vanaf Weeze en Charleroi). Maar goed zoeken levert nog meer voordeeltjes op in tickets. We hebben ook met TUI, Thomas Cook en Arke hele leuke aanbiedingen gezien.

En… als je rekent en kijkt wat je kwijt bent voor een vlucht, autohuur en een appartement of vakantiehuis, dan is die optie over het algemeen goedkoper dan je vakantie boeken met een touroperator. Anderzijds kan ik me ook indenken dat veel mensen erg hechten aan het comfort en de ‘zekerheid’ van de touroperator.

• LouisErmelo

wij gaan 18 juni naar Chania en hebben een tussenlanding in Sitia. Wie heeft dat ooit gehoord?

• mdoo

Wij gaan 20 augustus voor 2 weken naar Rethymno, landen in Chania met tussenstop in Sitia.

• lucy f

Mijn zus en zwager zijn sinds afgelopen maandag op Kythera voor 3 wkn, heb ze gesproken, ze vinden de boodschappen niet echt duurder dan vorig jaar op kefalonia of jaar daarvoor op Thassos.

• Annieta

Heb even navraag gedaan,en wij vertrekken gewoon vanaf Eindhoven,en met tussenlanding Rotterdam.(heen)

Terug Heraklion,en rechtstreeks naar Eindhoven.

Dus voor ons geen veranderingen.

• adosa

ik wou even reageren op het feit dat er minder boekingen zijn naar griekenland

vorige week ben ik net terug gekomen van een vakantie naar marmaris,en het hotel wat ik geboekt had was helemaal leeg ,wij hebben desondanks een prima vakantie gehad en bij navraag aan de eigenaar vertelde hij mij dat de mensen die normaal enkele keren per jaar op vakantie gaan nu met de crisis nog maar 1 x per jaar gaan .

de meeste bezoekers gaan nu geen 2 maar 3 weken op vakantie. en zit het hotel deze hele zomer weer vol geboekt.

zou dit ook niet een tendens zijn die zich in griekenland voor doet.

die verhalen over leegstand van hotelkamers doen zich overal voor .

en als het wat rustiger is gaan de grieken concureren met goedkopere prijzen om toch maar hun target te halen

• Luus33

Ik weet het niet, maar wij gaan over 10 dagen naar portugal..

Hebben al in november geboekt en niet lang daarna was alles vol!

Heb dus het idee dat het niet overal minder is…

Gr, Luus