Maria Schreef:
——————————————————-
> Kun je nagaan wat dat pak melk betekent op een
> Grieks salaris.
Echt heel erg veel geld.
Wij waren al een kapitaaltje kwijt voor acht dagen.
Niet meer te betalen daar.
info@villaadonis.nl Schreef:
——————————————————-
> Heel veel minder toeristen! En niet alleen naar
> Kreta, maar naar heel Griekenland.
> Voor ons vakantiehuis hebben we heel veel minder
> reserveringen (en is het te hopen dat we er een
> klein beetje aan over houden, anders is iedereen
> aan het werk geweest en is er geen geld over om de
> nodige reparaties en vervangingen uit te
> voeren…).
>
> Vorige maand werd aangegeven dat het om 19% minder
> reserveringen ging. Vandaag is het cijfer van 13%
> naar buiten gekomen. Rond deze tijd waren er vorig
> jaar 265.000 reizen geboekt naar Griekenland en nu
> is dit 35.000 minder.
> Het feit dat het cijfer bijtrekt is wat mij
> betreft ook erg herkenbaar. De hele maand mei
> hebben we voor ons vakantiehuis met lastminutes
> kunnen invullen.
Ik hoop op betere tijden voor jullie met het vakantiehuis.
Het is zo moeilijk om het hoofd boven water te houden in deze tijd.
Ook wij maken plotseling een tussenstop op Rhodos. Dit is duidelijk een slecht teken, het betekent gewoon dat ze het vliegtuig niet meer vol krijgen voor een bestemming. De luchtvaartmaatschappijen zouden deze tussenstops veel liever niet hoeven maken, ze kosten veel tijd en geld en leveren organisatorisch problemen op. Volgens RTL nieuws zijn de boekingen door nederlanders voor Griekenland met 15 % teruggelopen.De Duitse boekingen zijn zelfs 30 % minder.
Ik hoop het voor je.
Mijn oudste dochter woont in Boxtel en zou vanaf Eindhoven naar Heraklion komen. Jammer vlucht gecanceld. Ze moet nu naar Amsterdam Schiphol. Extra kosten worden niet vergoed.
Mijn tweede dochter woont in den Haag Zou via Rotterdam vlg week naar Einhoven en dan naar Heraklion Vliegen.
Ook die vlucht opgeheven en nu via Amsterdam Schiphol Rechtstreeks. Is iets minder erg qua kosten.
Maar zo zie je maar er wordt veel gereorganiseerd om de toestellen vol te krijgen
@G&M, het is heel rustig op Kreta, ik zie het dagelijks om me heen, wacht nog af hoe het in juli en augustus uitziet.
@Giel wij hebben vorig jaar met JetairFly ook al eens een tussenlanding op Rhodos gehad, als we over 10 dagen even op vakantie naar NL gaan hebben we weer een tussenlanding op Rhodos, deze keer vliegen we op Luik wat voor ons heel gunstig is.
@Xander welk vliegtuig had jij een 737 met 150 of 189 zitplaatsen, ze zijn ook al die oude kleintjes aan het gebruiken als de grote niet vol komt.
grz Athur
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?