Vliegen vanaf Weeze

  • Henkjan

    Hallo Allen,

    Wie heeft er ervaring met het vliegen vanaf Weeze.

    We vliegen voor het eerst op 10 juni vanaf deze luchthaven naar Kreta.

    Wat kost langparkeren?

    Misschien nog meer tips.

    B.v.d.

  • Wil

    Hier vind je alles : http://www.airport-weeze.de/index.php?lang=nl

  • John ter Beek

    Jullie vliegen in juni ?

    Met welke maatschappij.

    Ik heb getracht om op de site te kijken die Wil aanbeveeld. Daar staat o.a Transavia op Kreta

    Maar ik kan geen ticket boeken bij Transavia die vanaf Weeze vertrekt. Of is het een complete reis ?

  • chris

    Is een charter inn dit geval. Jiba/transavia. Kan wellicht ook via sunweb etc. De firma google levert met de combinatie weeze - kreta genoeg info op.

  • MaG

    Hoi,

    afgelopen september vanaf Weeze naar Kreta gevlogen. Na ca 25 min vertraging alsnog vertrokken en na precies 3 uur stonden we op Kreta. We vlogen met XL Airways, een Duitse charter gehuurd door Sunweb/Jiba. Niks mis mee, alleen stoelen waar keihard, maar dat mocht de pret niet drukken !!

    Op Weeze kun je de bagage bij de ingang neerzetten, je pakt eerst een kaartje bij de slagboom en als je binnen 5 minuten weer weg bent kost het je verder niks. Hierna rijd je naar P2, auto parkeren en stukje teruglopen. Wij betaalde voor 11 dagen parkeren iets van 55 euro. Dit kon binnen met cash geld of creditcard worden betaald, Europas weet ik niet meer.

    Buiten bij de parking alleen maar met creditcard. Op Weeze vertrokken meerdere vluchten om 06 uur, dus het was wel iets drukker, omstreeks een half uur voor vertrek liepen we naar het vliegtuig, trap omhoog en zitten maar. Alleen jammer dus van die 25 min vertraging …

    Bij terugkomst wederom precies 3 uur gevlogen, landen en na de landing reden we na ca 40 min weg vanaf de parking P2.

    Al met al een geslaagde eerste keer vliegen vanaf Weeze !!

    gr,

    MaG

  • John ter Beek

    Al met al begrijp ik dat je dus geen losse tickets kan boeken. Alleen Sunweb/Jiba vakantie,s met een appartement of hotel.

    Wij zoeken dus echt alleen losse tickets. accommodatie hebben we zelf al geregeld.

    Of heeft iemand misschien toch ervaring met alleen tickets ??

  • chris

    Bij jiba kun je ook alleen tickets boeken.

  • Nancy

    En bij sunweb ook!

  • chris

    Zelde bedrijf, twee handelsnamen.

  • Sytze Vliegen

    John,

    Wij bieden losse tickets aan vanaf Weeze naar Heraklion. (ook vanaf Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Brussel enz..)

    Volgens mij zeer betaalbaar.

    Meer info:

    www.esperides.net