Vliegen vanaf Weeze

  • Annieta

    Hallo,

    Kijk eens op :www.vliegennaar.nl

    Je kan je daar aanmelden voor een fligt-alert en krijgt dan de goedkoopste aanbiedingen van tickets.(dus geen accomodaties)

    Hopelijk kunnen mensen hier mee vooruit,maar moeten ook bedenken dat je vanaf woonadres naar bv Weeze moet(benzine)en ook het lang parkeren kwijt zijn.

    Onze ervaring is dat alle kosten dan opgeteld,duurder is dan een regionale luchthaven.(Of met veel geregel een minimaal verschil,en de periode waarin je vliegt is van belang.

    groetjes Annieta

  • Sytze Vliegen

    Klop natuurlijk, maar het is nu eenmaal een optel sommetje. Echter voor veel mensen kan het aantrekkelijk zijn om via een buitenlandse luchthaven te vertrekken.

    Vroeger ging men per saldo vanuit Nederland (Nederlanders dus). Nu is er meer keuze en dat is goed voor de mensen denk ik maar.

    Wij houden het allemaal bij en als er iets nieuw is (aantrekkelijk) maken wij er melding van.

    Onlangs zijn wij weer per auto en dus ferry op vakantie geweest naar Nederland (heerlijk koud). Voor ons is dit al jaren de beste manier van reizen. Zo zie je maar; de reis markt heeft voor een ieder iets.

    Gr.

  • John ter Beek

    Jammer Annieta

    Ik zou graag weten waar vandaan kan je vliegen op. ??

    Of ik doe iets verkeerd.

    Je kan opgeven waar naar toe op die site maar niet waar vandaan ?

    Voor ons zou gelden van Heraklion naar Holland en Belgie of West Duitsland.

    En dan weer terug naar Kreta.

    Of we kijken niet goed of dat kan nou net niet.

  • Wil

    Weeze is voor heel veel Nederlanders de aantrekkelijkste regionale luchthaven.Weeze had in 2010 bijna 3 miljoen pax waarvan meer als de helft uit Nederland.

  • Annieta

    Hallo,

    Ik heb even gekeken en denk ook echt dat je kan boeken vanaf Kreta.Ik heb bij Tix.nl gekeken(Daar krijg je vaak een mooie aanbieding.bv Maart was er 1 voor 180 euro retour)Je moet je wel aanmelden voor het flight-alert.

    Ik heb een reis aangeklikt;Heraklion-Amsterdam En Heraklion-Eindhoven.Waren allebei mogelijk.

    Op dit moment ,van fictieve boeking,ik heb sept bekeken lagen de prijzen wel hoger.

    Maar ik denk dus dat het wel kan in ieder geval,en wellicht zijn er meer mogelijkheden,ff op je gemak uitpluizen.

    Groetjes.

  • John ter Beek

    Dank je wel Anita

    Ik ga hier zeker mee aan de slag

  • Henkjan

    Sorry Chris voor mijn late reactie.

    We hebben inderdaad een pakketreis via Sunweb.

    Maar we vliegen met Transavia.

    Maar alleen tickets zijn ook via Sunweb met vertek vanaf Weeze te boeken.