waar gaan jullie heen?

• Patrick

Goed te lezen in ieder geval dat je weer naar Kreta teruggaat. De pijn die je gevoeld moet hebben en nog steeds zult voelen moet enorm zijn.

Als vader van twee jonge meiden voel ik me al totaal misselijk worden bij het horen/lezen van berichten van het oberlijden van kinderen.

Mijn gevoel is dat je in het bezoeken van Kreta een soort troost zult vinden. Hoop dat ik daar gelijk in krijg en dat je een mooie vakantie gaat krijgen.

• magda

Dank je Patrick…lief van je en…ik kijk er naar uit! Je hoort het wel t.z.t.

• Kretafan

Ik heb nog niets besloten, maar denk dat het zuid Kreta wordt komende juni

• ikkees

Ja naar zuid-kreta lijk me weer leuk om voor de 6de x heen te gaan → Plakias

• tineke

ha kkkees,

Weer terug naar Plakias, wanneer ga je?

Misschien zien we je weer op Duikvaker, Albert staat namelijk in de stand van Dive2Gether!

• Yvette

Ik ga 1e kerstdag vliegen. Op naar Chersonissos! Zijn er nog mensen die mij kunnen vertellen wat er in deze komende 3 weken de moeite waard is om te bezichtigen met een eilandbewoner…?

• christophe

hallo,

ik ga eind juni, begin juli 12 dagen naar Sissi.

Iemand ervaring? Tips?

Zoek trwns nog een betaalbare en betrouwbare duikclub om mn vriendin

te verrassen.

christophe

• Paula

Naar Stalis/Stalida van 3 t/m 17 augustus, George Appartments & Studio's. Perfekte locatie, in het centrum en aan het (zand)strand. Losse tickets geboekt bij Sunweb en appartement bij de Griekse eigenaar geboekt, die je daar ter plaatse betaald. Wij komen er al sinds 1996 ongeveer en het bevalt ons daar prima! Als je interesse hebt, mail me maar.

• Diane Beijer

In april voor twee weken naar Malia, helpen in het asiel The Haven in Malia. En misschien in het najaar richting Elounda..