Naar Vamos …voor het eerst met Eliza was here….ben benieuwd! 12de keer Kreta. heeft iemand ervaring met Eliza…..
Wij weten hen nog niet exact!!
Ons hoofd staat er nog niet helemaal naar! !Omadat mijn schoonmoeder 3 weken terug is overleden en nog volop daarmee bezig zijn als mantelverzorgende!!
In Januari zien we wel wat het gaat worden!! (ik denk toch Plaktias) even rust!!
Dat hebben we zeer zeker nodig het aankomend jaar!!
Beste Wilma,
Mijn oprechte deelneming en ik hoop dat jullie de liefde,kracht en moed zullen krijgen om toch verder te gaan zonder jullie lieve (schoon)moeder
Jullie moeten nu weer op zoek naar jullie eigen leven, en dat komt heus wel weer is mijn ervaring.
En je dierbaren neem je overal mee naar toe…
Ze zijn altijd in je hart….
Momenten met een traan…
Momenten met een lach…
Zullen er ook zijn op Kreta.
En verdriet kan je ook daar delen!
Met vriendelijke groeten,
Ger.
En je dierbaren neem je overal mee naar toe…
Ze zijn altijd in je hart….
Momenten met een traan…
Momenten met een lach…
Zullen er ook zijn op Kreta.
En verdriet kan je ook daar delen!
Dank je Gerry voor zoveel lieve woorden ,dat doet een mens goed!! Zeker weten!!
En je hebt helemaal gelijk!!
Die momenten metmet een lach… die houden we erin!
Dank je wel!
Dank je Wilma….ik hoop dat we een goede keuze gemaakt hebben door deze reis te boeken. Net als voor jou…moeilijk, pijn, verdriet…maar hopenlijk..goed??\
Het heeft mij 2 jaar gekost om deze vakantie ( na zo veel mooie en vooral samen ) herinningen… te kunnen boeken.
Ook op dit prikbord heb ik heel veel liefdevolle reakties gehad na het overlijden van mijn kind…Martinus….Patrick…etc. Destijds kon ik het niet opbrengen om te reageren maar……alsnog….dank jullie en ik hoop 'Ons Kreta" terug te vinden!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?