Hallo,
heeft iemand (goede/slechte) ervaring met bellen via internet d.m.v. Freecall, Skype of iets dergelijks?
Alvast bedankt voor jullie reacties
groetjes
Hallo Addy,
Na een tijdje Skype te hebben gebruikt, zijn wij nu overgestapt op MSN.
In combinatie met een webcam is MSN stabieler en loopt het geluid nagenoeg synchroon. Soms hebben we sessies met het thuisfront in NL waarbij we geregeld de drie uur overschrijden. De lijn blijft constant en zonder vertraging.
Wij hebben een OTE ADSL lijn met 2 Mbps.
Succes,
Henk
Is dit echt eenmalig? Waar verdienen ze dan aan zou je zeggen. Ik heb alle sites bekeken, maar de kosten zijn niet zo transparant beschreven. Je hebt vrije telefoontjes tot die op zijn en wanneer die op zijn wordt door de leverancier bepaald (tenminste dit haal ik uit de webpages?). Daarom zou ik zou graag willen horen welk abonnement (of credit) het meest gebruikt wordt en hoe dit bevalt.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes
Ja, waar verdienen ze aan. Goede vraag. Ik begrijp je sceptisme. Het werkt bij mij prima. Je mag geloof ik maximaal 300 minuten per week bellen naar vaste nummers, maar dat haal ik bij lange na niet. Google eens wat naar recensies van andere gebruikers.
Wat ook kan is bellen met voiptelefoon via bijv. budgetphone. Je kunt dan een Nederlands vastnummer in Griekenland nemen. Sluit je voiptelefoon aan op je Griekse adsl-verbinding en je hebt een vaste telefoonlijn met Nederlands telefoonnummer alsof je in NL bent. Nederlanders bellen naar je vaste Nederlandse nummer en je neemt kosteloos op in Griekenland. Voor beller en gebelde goedkoop/ gratis. Je belt zelf naar Nederland tegen lokaal Nederlands tarief (1 a 1,5 ct per minuut). Formeel gezien, mag dit niet heb ik me weleens laten vertellen. Zou je nl. alarmnr. 112 met deze telefoon bellen dan krijg je de Nederlandse hulpdiensten aan de lijn i.p.v. de Griekse. Prepaid abonnement kost 10 euro per jaar + verbruik of e. 4,50 per maand voor abonnement. Zie budgetphone.nl
Er zijn dus meerdere mogelijkheden voor voordelig bellen met adsl verbinding.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?