dat hoop ik ook maar ik denk dat ik nu voor twee personen met vliegen vanaf AMS eind mei rond de 700 euro uitkom… Iets meer erbij en ik zit in New York geloof ik, maar dat maakt niet uit, ik wil toch graag naar Kreta!
Halen en brengen door vrienden en bekenden wil ik niet.
Ik wil mensen niet belasten met veelal onmogelijke tijden waarop je op een vliegveld moet zijn of aankomt. Daarbij zijn de vliegvelden Maastricht, Brussel, Düsseldorf etc vanuit Den Haag domweg ver weg. Dus dan zouden die mensen ook nog eens uren lang in de auto moeten zitten.
Dus dan zit je aan een taxibusje of trein vast.
Taxibusje = duur over zo'n grote afstand. Wanneer we vanaf Schiphol vliegen neem ik altijd wel een pendeltaxi. Kost niet veel, maar het is dan ook geen legale taxi.
Trein is nogal eens een probleem vanwege de vertrektijden midden in de nacht.
In de nachttrein van bijvoorbeeld Den Haag naar Amsterdam (Schiphol) hoef ik 's nachts niet meer te zitten. Die zit dan bomvol met vervelende, dronken, asociale idioten is onze ervaring.
Maakt mij persoonlijk nog niet eens zoveel uit, maar mijn vrouw en kinderen wil ik daaraan niet meer blootstellen.
Blijft over je eigen auto parkeren op het vliegveld, in bijvoorbeeld Brussel niet eens zo duur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?