K&A schreef:
>
> de meeste relschoppers weten waarschijnlijk niet eens waar
> het over gaat
Dat is vaak het geval, helaas….
Even terug naar de vraag van Addy.
Een normale en oprechte vraag van iemand die kennelijk geinteresseerd is, juist omdat in de pers óók Kreta is genoemd! Wat is er dan mooier om via dit medium info te verkrijgen/uitwisselen. Talloze mensen die daar momenteel verblijven (van Analipsi tot Chania), kunnen hierin een positieve rol spelen. Maar het negatievisme slaat bij sommigen onmiddelijk weer toe. Kreten als ‘annarchisme’, ‘zucht naar sensatie’ en ‘links’ worden opgevoerd…., terwijl alleen de vraag werd gesteld of er op Kreta iets had plaatsgevonden.
Als Addy nu gewoon het nieuws in Nederland volgt word hij elk moment van de dag op zijn wenken bediend en ziet en hoort hij alles wat hij maar weten wilt, dus wat wil je nu verder beste Bart olie op het vuur gooien zoals dit zovaak met dit soort onderwerpen gebeurd.
Als er nu absoluut geen info gegeven word over de situatie dan kan ik me er nog iets bij voorstellen maar dat is absoluut niet het geval dus info vergaren via dit forum over dit onderwerp is totaal overbodig en dat is mijn persoonlijke mening en ook op Kreta mag je die hebben 8-).
fijne avond verder en vergeet het nieuws niet dat op een zendertje of 10 in Nederland bijna elk half uur word uitgezonden kunnen jullie weer smullen.
Ja beste Bart smullen dat doen veel te veel mensen bij dit soort onderwerpen en gebeurtenissen en binnen no time weten de meeste niet eens meer waarover het gaat en komen de relschoppers uit hun schuilhoeken en schoppen dan een komplete stad in puin en kruipen dan weer snel weg nog veel meer ellende achterlatend dan er al was en al helemaal niet nadenkend over het eerste slachtoffer en zijn treurende familie.
en Beste Bart slotjes daar vraag ik niet om die worden veroorzaakt door andere.
Maasr ik wens je nog steeds een fijne avond toe ik heb hem zeker ik woon op Kreta :+
Kees
waar is deze conclusie op gebaseerd??? beetje kort door de bocht lijkt me. ik ben mijn leven al ‘links’ en heb veel gedemonstreerd, maar nog nooit gereld.
overigens waren/zijn de demonstraties gericht tegen de rechtse regering. demonstreren is nog altijd democratisch recht ook in griekenland, waarmee ik niet wil zeggen dat ik het geweld goedkeur wat hieruit ontstaat. maar laten we eerlijk zijn, je hebt er vaak een paar bijzitten ……………… (net zoiets als met voetbalsupporters).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?