Volgende keer beter zoeken, want ik heb mensen voor 233,00 euro geboekt…incl taxes.
Dat was in November met Aegean naar Dusseldorf, de klant kon met Lufthansa vanaf Frankfurt naar Amsterdam voor iets extra, maar ze moest naar een plaats in Overijssel, dus stapte ze uit in Dusseldorf. Ook KLM vluchten zijn vaak hier goedkoper te boeken, ik vloog vanaf Athene op 16 dec naar Amsterdam voor 235,00 RETOUR. Ik mag geen reclame maken, maar kijk is op cheaptickets.
Sunweg, Jiba, GoGo en Marisol zijn 1 organisatie. Zij dragen ook nog zorg voor de gasten van Eliza was Here )als dit nodig is. Ze zijn gevestigd aan de Bahialaan 2 in Rotterdam. Wij zijn al 6 keer met Sunweb en Jiba mee geweest 2 x naar Kreta 2 maal naar Lebos 1 x naar Kos en 1 x naar Kefelonia. In alle gevallen prima service van kantoor en reisleiding En daarbij stak de reisleiding op Lesbos er inderdaad er ver bovenuit met Dolf, een geweldige vent. Kos was wat minder en op Kefelonia hadden ze een plaatselijke agent die voor hun de zaken behartigde. Conclusie dit jaar weer met Sunweb of Jiba naar Kreta, alleen nu naar West Kreta.
Ja klopt sudtours, jiba, sunweb, evenements(=in onderhandeling) al die organisaties zijn onderdeel van Sundio groep.
Misschien is wel ook gewoon zo leuk om de kleine ondernemingen nog te steunen en je reis gewoon te boeken bij een reisbureau!
Die hebben toch altijd veel informatie en mocht hje het nou ooit wat minder treffen dan kan je altijd op ze terugvallen. Ik boek mijn vakantie bij hetzelfde, zij doen voor mij de prijscheck, nemen een optie, optie verlengen etc!
Misschien een tip
Stimuleer de kleine ondernemingen ook een beetje in deze tijd.
Dan begint je vakantie vast met een reisje naar het reisbureau!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?