verschillen in online-reisbureau's...

• manos

Volgende keer beter zoeken, want ik heb mensen voor 233,00 euro geboekt…incl taxes.

• Patrick van Zundert

manos schreef:

>

> Volgende keer beter zoeken, want ik heb mensen voor 233,00

> euro geboekt…incl taxes.

Dat zijn tenminste nog eens prijzen waarvoor het leuk is om te vliegen.

Zie dat met Olympia in de winter de prijzen vaak tegen de 600 euro aan liggen…per persoon!

• Andre

Welke maatschappij en datums Manos?

• manos

Dat was in November met Aegean naar Dusseldorf, de klant kon met Lufthansa vanaf Frankfurt naar Amsterdam voor iets extra, maar ze moest naar een plaats in Overijssel, dus stapte ze uit in Dusseldorf. Ook KLM vluchten zijn vaak hier goedkoper te boeken, ik vloog vanaf Athene op 16 dec naar Amsterdam voor 235,00 RETOUR. Ik mag geen reclame maken, maar kijk is op cheaptickets.

• Andre

Ja duh, in die periode lukt het mij ook nog wel ik had het over het reguliere seizoen en niet een of ander achteruit datumpje. Dus met andere woorden goedkoper kan jij dus ook niet.

• Meij

Het komt niet voor in je lijstje, maar ik kan je Vaya van harte aanbevelen (= Evenements Reizen). Zie www.vaya.nl Duidelijk, goed georganiseerd en concurrerend geprijsd.

• kris

inderdaad: gevarieerd aanbod, maar toch overwegend stukken duurder dan eerdervermelde reisbureau's!

• Ekke

Sunweg, Jiba, GoGo en Marisol zijn 1 organisatie. Zij dragen ook nog zorg voor de gasten van Eliza was Here )als dit nodig is. Ze zijn gevestigd aan de Bahialaan 2 in Rotterdam. Wij zijn al 6 keer met Sunweb en Jiba mee geweest 2 x naar Kreta 2 maal naar Lebos 1 x naar Kos en 1 x naar Kefelonia. In alle gevallen prima service van kantoor en reisleiding En daarbij stak de reisleiding op Lesbos er inderdaad er ver bovenuit met Dolf, een geweldige vent. Kos was wat minder en op Kefelonia hadden ze een plaatselijke agent die voor hun de zaken behartigde. Conclusie dit jaar weer met Sunweb of Jiba naar Kreta, alleen nu naar West Kreta.

• Sophie

Ja klopt sudtours, jiba, sunweb, evenements(=in onderhandeling) al die organisaties zijn onderdeel van Sundio groep.

Misschien is wel ook gewoon zo leuk om de kleine ondernemingen nog te steunen en je reis gewoon te boeken bij een reisbureau!

Die hebben toch altijd veel informatie en mocht hje het nou ooit wat minder treffen dan kan je altijd op ze terugvallen. Ik boek mijn vakantie bij hetzelfde, zij doen voor mij de prijscheck, nemen een optie, optie verlengen etc!

Misschien een tip

Stimuleer de kleine ondernemingen ook een beetje in deze tijd.

Dan begint je vakantie vast met een reisje naar het reisbureau!