Hoe ik dat weet ?
Volgens mij heb ik dat van jou gehoord……
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor de leuke tips over restaurantjes in Rethymnon/Platanes. We zullen er zeker gebruik van gaan maken. Ook de uitstapjes lijken ons wel leuk om te doen.
Je hebt gelijk Patrick, wat een kinderachtig gedoe af en toe tussen de mensen die op een topic reageren. Ik lees dit wel vaker en kan me er ontzettend aan ergeren. Laat iedereen toch in zijn waarde en blijf niet overal zo over doorzeuren!!
Wij gaan ons verder oriënteren op onze vakantie naar Kreta. Vandaag over 4 weken zitten we er al als het goed is (ik zag dat de vlucht, waar wij over 4 weken vertrekken, vandaag bijna 7 uur vertraging had). Laten we hopen dat, als wij gaan, de vlucht dan wel op tijd vertrekt.
Groetjes Jenny
Oriënteren is ook een leuke periode voordat je op vakantie gaat… voorpret is ook belangrijk.
Nog een aanvulling op mijn eerdere reactie:
Een collega van mij heeft ook Marino's Beach als accommodatie gehad, en hij zegt dat je daar ook uitstekend kunt eten (zowel lunch als diner).
Voor wat betreft autohuur heb je op de hoofdweg van Platanes genoeg aanbieders. Zelf hebben wij een Opel Meriva gehuurd bij Voyager, alles was goed geregeld. We zijn ermee naar het zuiden gereden en naar de westkant. Prachtige wegen tussen door de bergen en de dorpjes.
Veel plezier alvast!
M.vr.gr.
Didier
Hallo Didier,
Bedankt voor je reaktie! Wij zijn ook van mening dat de voorpret ook heel belangrijk is! We zijn best een tijdje bezig geweest om naar wat leuks te zoeken.
Ik las op vakantiereiswijzer alleen maar goede beoordelingen over Marino's Beach, zeker ook over hun restaurant.Daarom hebben we er ook voor gekozen. Er zijn zoveel accomodaties dat je op een geven moment “door de bomen het bos niet meer ziet”. Ik zie onzelf daar al lekker zitten te eten ‘s middags of ’s avonds. We hebben alleen logies/ontbijt dus we zijn lekker van plan om voor de rest leuke restaurantjes op te zoeken. Daar werken we per slot van rekening het hele jaar hard voor!
We zijn ook van plan om een auto te huren, dus ik ben erg blij met de tip over waar je dat kan doen. Zeker als je van iemand hoort dat hij er een goede auto gehuurd heeft!
In ieder geval nog bedankt voor de moeite!
Groetjes Jenny
Restaurant Nostos, zonder twijfel hoog in kwaliteit en ja er komen daar veel Grieken zelf ook eten, ze hebben nl ondekt dat de Griekse nieuwe keuken heel goed is.
Ik kom 3 a 4 keer per jaar in Platanes en ga ook naar altijd een keer naar Zisi's maar sorry Jan de laatste keer was het bijzonder slecht, ik ken het restaurant vanaf de opening toen was het nog goed!
De rest van de eetgelegenheden is een beetje van hetzelfde!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?