Vlucht gezocht!!!!

• K&A

ik vind hier zaken doen volledig ongepast doe dat in een privemail mijnheer max is net zo netjes toch

fijne dag verder

• Max

Hoi Henk,

Meldt je even in Oktober dan zijn de prijzen voor november aanzienlijk beter dan nu

Gr Max

• Max

Heb je helemaal gelijk in Kees, echter werden er hier om prijzen gevraagd en geef ik slechts een antwoord.

ook nog een fijne dag !

Max

• Andre

Auteur: Max (—.home.otenet.gr)

Datum: 05-08-2008 11:48

Wij hebben ook nog voldoende tickets beschikbaar, vraag is wat zijn de mogelijke vertrekdata en hoe lang wil je blijven ?

Max

—————————————————————-

Dat is geen antwoord maar een vraag Max

Prettige dag verder

;-)

• Harry

een complete site:

airtraffic.eu

• K&A

Heb je totaal niets aan, aan deze site er is geen engele vlucht vanuit Kreta die je daar kan boeken dus onbruikbaar voor mensen uit Kreta.

fijne dag verder Kees

• GvE

Beste Kees wrijf eens door je ogen en lees dan nog eens ;-)

Ploucha zoekt een vlucht NAAR Kreta .

Heb ook eens een kijkje genomen op die site die Harry hier noemde en ben tot de conclusie gekomen dat er veel mogenlijkheden te vinden zijn voor een retour ticket vanaf verschillende luchthavens met verschillende luchtvaartmaatschappijen ook naar Kreta,Chania,Iraklion

Ik heb ook eens door m'n ogen gewreven……en vind het een overzichtelijke site en goede tip van Harry………ach….ik ben niet anders gewend van hem!

M.v.g.

Gerry

• jolanda

Ik vind het juist een hele handige site, heb hem gelijk bewaard. Heb ook even wat geprobeerd en het lukte juist heel goed. Ook van Kreta(Chania) naar Amsterdam.! Bedankt, ik kende deze site nog niet.

• Harry

Moet je dus ook niet boeken Kees !!!!

Toch kan het wel: je belt iemnad (mailen kan ook) in Nederland, die simpelweg boekt.

Ik heb weer een fijne dag: iemand heeft weer een tip en kan daar naar alle waarschijnlijkheid wel iets mee !!!

• K&A

Beste mensen in 5 minuten tijd met de google zoekmachine ben je op de juiste sites om snel en accuraat een tichket te boeken kan je ook nog online inchecken.

via internet in mei geboekt heraklion dusseldorf midden novenber gewoon via de site van aegian airlines geboekt totaal prijs was 402,20 euro voor twee volwassenen een retourtje 5 minuten werk betaling via het plastic kaartje en straks online inchecken vanuit de auto zo het vliegtuig in dus waarom makkelijk he als het ook moeilijk kan, nu ik kies voor de makkelijke weg.

ga weer aan de arbeid fijne dag verder.

c.heger