ik vind hier zaken doen volledig ongepast doe dat in een privemail mijnheer max is net zo netjes toch
fijne dag verder
Beste Kees wrijf eens door je ogen en lees dan nog eens ;-)
Ploucha zoekt een vlucht NAAR Kreta .
Heb ook eens een kijkje genomen op die site die Harry hier noemde en ben tot de conclusie gekomen dat er veel mogenlijkheden te vinden zijn voor een retour ticket vanaf verschillende luchthavens met verschillende luchtvaartmaatschappijen ook naar Kreta,Chania,Iraklion
Ik heb ook eens door m'n ogen gewreven……en vind het een overzichtelijke site en goede tip van Harry………ach….ik ben niet anders gewend van hem!
M.v.g.
Gerry
Beste mensen in 5 minuten tijd met de google zoekmachine ben je op de juiste sites om snel en accuraat een tichket te boeken kan je ook nog online inchecken.
via internet in mei geboekt heraklion dusseldorf midden novenber gewoon via de site van aegian airlines geboekt totaal prijs was 402,20 euro voor twee volwassenen een retourtje 5 minuten werk betaling via het plastic kaartje en straks online inchecken vanuit de auto zo het vliegtuig in dus waarom makkelijk he als het ook moeilijk kan, nu ik kies voor de makkelijke weg.
ga weer aan de arbeid fijne dag verder.
c.heger
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?