Vlucht gezocht!!!!

• Ploucha

Hallo,

Ik wil graag een vlucht boeken naar Kreta, ergens eind augustus. Maakt niet uit of dit naar Heraklion is of naar Chania. Graag zo goedkoop mogelijk!

Weet iemand wat zo'n vlucht normaal gesproken zou moeten kosten? (retour) En waar ik de goedkoopste vluchten kan boeken? Speciale aanbiedingen ofzo…?

Ik kan alleen vluchten van 500 euro of meer vinden. Soms wel 1000 euro….dat is toch echt te duur voor naar Kreta…

Alvast bedankt!

Groetjes,

Ploucha

• Patrick van Zundert

Hbe je al gekeken om vanuit Duitsland te vertrekken?

Bijv. www.condor.de of www.airberlin.com of www.germanwings.com

Vanuit België bijv. www.corendon.com of www.thomascookairlines.be

Hangt natuurlijk ook af hoever je van deze luchthavens af woont. Vanuit bijvoorbeeld de kop van Noord-Holland lijkt het me lastig (en m.b.t. vervoerskosten naar luchthaven duur) om naar Duitsland of België uit te wijken.

• GvE

Neem hier eens een kijkje en voer wat datums en luchthavens in

http://www.weekendplanner.nl/vliegreizen.htm

• Max

Wij hebben ook nog voldoende tickets beschikbaar, vraag is wat zijn de mogelijke vertrekdata en hoe lang wil je blijven ?

Max

• Ploucha

Hallo,

Wij willen graag met 2 personen gaan. Heen: tussen 22 en 24 augustus. Terug: tussen 29 en 31 augustus. We willen graag 8 of 9 dagen blijven. (10 dagen ook mogelijk)

We wonen in Limburg, dus we kunnen vanuit Amsterdam, maar ook vanuit Brussel of Dusseldorf ofzo vertrekken.

Alvast bedankt voor de info!!

Groetjes,

Ploucha

• Henk

Max,

Even off-topic, maar heb jij ook tickets beschikbaar na oktober?

Wij willen in november twee weken naar NL. Helaas vliegen de charters dan niet meer. Olympic wordt dan al prijzig.

Groetjes,

Henk

• tineke

wij vliegen heen vanaf dusseldorf met Tuifly en terug op Keulen met German Wings.

Dat was verre weg het goedkoopste. Retour ongeveer € 250, eenmaand geleden geboekt.

Vanuit Limburg zijn beide vliegvelden goed te doen.

Je kunt trouwens ook vanuit Luik vliegen naar Heraklion maar dat is duurder.

• Marjan T

Kijk eens op:

http://zon.sunweb.nl/griekenland/kreta/chartervlucht_kreta/chartervlucht_heraklion.htm?view=prices

Zij boeken ook chartervluchten excl. acco.

Succes,

Marjan T.

• Max

Ik heb voor je:

Vanaf Eindhoven: Vertrek 21/8, verblijf 11 dgn 301.50 p.p

vanaf Amsterdam: Vertrek 24/08, verblijf 9 dgn 279.50 p.p

Gr Max

• Max

Ploucha, zie het bericht erboven,( Onder GVE) heb ik even verkeerd geplaatst.

Max