Kogelregen

• Tom

Eh , moet gelukkig zijn.

En voor de volledigheid in ons dorp wordt met Pasen met dynamiet gegooid.

Van twee heuvels tegenover elkaar om het hardst

• Ben

Die gaten zijn er niet geboord, door staal heendrukken kan ook niet, dus moet er geschoten zijn, als dat gebeurd is na een feestje is het nog verontrustender. Na een feestje zijn ze veelal aangeschoten of dronken, (of zijn ze nou altijd aangeschoten van de ouzo)?, conclusie het is daar levensgevaarlijk, want je weet nooit wanneer er een feestje is. Wat me wel heel erg opvalt is dat mensen op Kreta (of daar mee geassocieerd willen worden) wel een heel erg kort, maar dan ook heel erg kort lontje hebben.

• wies

hi pieter vond je foto zoals altyd geweldig en het verhaal nog mooier maar zolang je geen andartes hebt gezien zal het wel meevallen hi hi groetjes wies

• Diny

Hallo allemaal wij zijn net terug uit Kreta zijn ook in dat plaatsje geweest maar er was geen kip te bekennen.Deze borden met die gaten kom je overal tegen in de bergen, naar wat we gehoord hebben van Griekse mensen gaan ze s,nacht schieten om te kijken wie het grootste gat er in maakt (dat is wat wij gehoord hebben) groet Diny

• Ella

Ha die Pieter, leuk verhaal.

Was natuurlijk in het wilde westen, daar kun je dat verwachten!!

Daar schieten ze nog in verkeersborden.

In het oosten schieten ze gericht!

Gr Ella

• Alles over Antwerpen

Dat zijn geen kogelgaten, dat is van muskieten die aan de raki hebben gezeten ;-)

• Harry

Jij hebt geluk gehad: ik wat minder…..

• Arthur

Zolang je aan de goede kant van de kogel staat, zit of ligt is er niks aan de hand.

Heerlijk die Kretenzers, Ella weet wat ik bedoel.

• Maria

Jeetje wat ben jij dom zeg!

• Wilma

Gradus jij slaat de spijker op z'n kop!!;)