Kogelregen

• Pieter

Zo vriendelijk zijn die Kretenzer helemaal niet. Aan de kust misschien, waar ze de toeristen het hele jaar door onbaatzuchtg in de watten leggen. Maar in het binnenland loop je risico's. In sommige plaatsjes zijn ze in het geheel niet gesteld op vreemdelingen. Zo ook in Asi Gonia. Allemachtig wat een wild volk aldaar. Wij daarentegen poogden onze vredelievendheid te etaleren, trachtten her en der een praatje aan te knopen en lieten blijken dat we de locale economie uitbundig wensten te ondersteunen. Kortom, met open armen ontvangen, zou je zeggen. Nou, mooi niet! Ons werd te verstaan gegeven, dat we als de wiedeweerga het oord dienden te verlaten. Kennelijk ging dit niet snel genoeg, want in een mum van tijd vlogen de kogels om onze oren. Tijdens de haastige vlucht uit het dorp heb ik nog een foto weten te nemen, anders zouden jullie dit verhaal vast niet geloven.

http://www.pbase.com/image/99887512/original

Pieter

• chris

Nou, je kan het navertellen. :-) Overigens is Asi Gonia voornamelijk bekend door de zegening van de schaapskuddes op 23 April. (agios Yorgos) Gratis melk voor iedereen, souvlakia, zang en dans! Leuk om eens mee te gaan maken.

• peter de jong

Ha ha grappig verhaal. Gelukkig weet iedereen die vaker op Kreta komt dat die gaten een heel ander verhaal hebben. Die worden er namelijk ingeschoten door feestende Kretenzers (vaak na een bruiloft met flink wat drank op).

• Wilma

Pieter zei: ,,in een mum van tijd vlogen de kogels om onze oren.,,

Daar geloof ik wekelijk niets van!!d)

NOU overdrijf je Pieter!!

Wij kwamen ook regelmatig zo'n bord tegen, en geloof me , we hebben geen een keer hoeven vluchten!!!!!!

Sterker nog!! we hebben heerlijk gegeten in die plaats!! WAAR die kogelgaten in die borden zaten D)

IK geloof er helemaal niets van!!!! van jouw verhaal,,deze keer,,

• Wilma

Bah , eigenlijk word ik nu al kwaaier!!!!

Je kan mooie foto's nemen dat is gewoon zo, maar(eerlijk is eerlijk)

kom niet met zo'n bullshitverhaal aan, wat gewoon niet klopt!!!!!!!!!

In die Gonia. hebben we ook een keer rondgezwerft, en totaal GEEN greintje last!!!!

Nogmaals Kom niet met zo'n BULLSHIT verhaal aan!!!!!!

• Fred

Jeetje Wilma jij kan ook nergens tegen….iedereen snapt toch de humor van dit verhaal? Pffff

• Wil

Nee, niet iedereen Fred. De prikpagina waakhonden houden niet van grapjes !

• Gradus

Wel van grapjes denk ik maar dit verhaal geeft mensen die nog nooit op Kreta zijn geweest wel een heel verkeerd beeld . En dat kan toch niet de bedoeling zijn.

• Monique Talsma

Ik ben nog nooit op Kreta geweest, komt in sept. verandering in, maar ik heb me rot gelachen om het verhaal, wat een humor. Leuke foto ook, enne….niet alles is zoals het lijkt. Ik denk niet dat mensen denken dat het echt is, alhoewel…..

• Tom

Pieter ik bewonder je dapperheid, vooral omdat je de kogels tegemoet ging :)

Gellukig zijn het maar bar slechte schutters zodat we nog lang van je foto's kunnen genieten.

Was zeker in het Mooie Westen ????