Help!!!

• Hub

Maar blijkbaar nog niet te hoog voor een een vuilnisdump. Het is toch jammer dat dit verschijnsel daar niet aangepakt wordt met al dat Europese geld i.p.v. mooie brede wegen op plaatsen waar het niet nodig is.

• Diny

Deze was nog iets hoger dan de vorige foto. Diny

• Diny

Hallo Hub

Het vuil is al minder als toen wij 16jaar geleden er voor het eerst waren dus het gaat al een klein beetje de goede kant alleen als je ergens rijd waar geen kip te bekennen is denk ik dat het voor de grieken makelijk te dumpen is.De regels zijn toch al verbeterd maar het kan nog beter.groetjes Diny

• nancy

Hallo Diny.

Op de laatste foto herken ik Chania, maar op èèn na de laatste foto, is volgens mij Souda, klopt dat ?

• Diny

Hallo Nancy

Je hebt helemmal gelijk een foutje van mijn kant maar ik vond en vind het een mooi uitzicht maar de andere is echt Chania groetjes Diny

• sonja

We hebben geboekt!!! :-) We gaan naar Agios Nikolas hotel Coral. We hebben er nu al onwijs veel zin in!!!

Tnx voor alle reacties en super foto's!

Groetjes,

Sonja

• Arthur

Heb je toch de mooiste kant uitgekozen Agios Nikolaos dus als je tips wilt wat er te doen is even laten weten stuur ik wel een mail.

Grz Arthur

• Paula

Misschien zoeken jullie zoiets als dit?:

http://www.everyoneweb.com/georgeapt/