That was easy….plaatsen van foto..hhahah. dussss….Agios Nicolaos….mooi oost…
@ Debby
Nee hoor, ik hoef geen competitie aan te gaan. Een beetje de boel scherp zetten, en je krijgt (hopelijk) een leuk draadje met veel foto's en tips.
Tot nu toe lijkt dat aardig te lukken :-)
Nee, ik woon niet op Kreta.
Maar dat heeft er dus helemaal niets mee te maken.
Ik heb wel een eigen stekkie op Kreta.
In the beautiful West dus.
@ Wilma
Zo uit m'n hoofd weet ik geen namen van acco's in Kavros. Ik zal over een paar weken eens opletten hoe ze heten, want dan ben ik er weer voor ruim 6 weken.
Grosso modo kan je zeggen dat werreweg de meeste joekelelaars van acco's, ook de all-in, in Kavros zitten.
In het dorp zijn eigenlijk de enige grote acco's Feriniki en Corrissia.
Pilot Beach ligt alweer een beetje buiten het dorp richting Kavros.
Ha, Xander, ik was niet van plan om iemands oortjes te wassen ;-)
Ik kan geen vergelijking maken of het in het westen van Kreta mooier is of meer te zien dan in het oosten. Ik was pas één keer op Kreta en het is mij in The wonderful West zeer goed bevallen.
We hebben veel gezien dankzij de kenner bij uitstek…Harry,maar nog lang niet alles….
Ik schreef in een vorige posting dat hij aan me vroeg wat wil je persé zien? en toen ik hem het lijstje overhandigden….moest hij lachen en vroeg ‘'wil je tot Kerst blijven?’' Mwah….daar had ik geen bezwaar tegen gehad…het beviel me daar wel!
Het is maar goed dat niet alle toeristen op een kluitje zitten op Kreta maar uitwaaieren over het hele eiland……het is volgens mij overal mooi op Kreta als ik zo hoor en lees heeft iedere prefectuur zijn bezienswaardigheden en mooie plekjes.
En zoveel mensen zoveel smaken en verschillende voorkeuren….
De een wil een lang strand en er zeker van zijn dat er strandbedjes te huur zijn…
Nou…. laat mij maar aan het kleine rustige kiezelstrandje van Afrata liggen en 's middags een visje eten van het enige strandtentje wat er is.
Lang blijf ik toch niet liggen…….zonde!! om daar je ogen te sluiten en bruin te bakken….. het is er zó mooi.
Hoop dat iedereen die dit jaar een bezoek aan Kreta brengt of het nou in Noord,Oost, Zuid of West is met een voldaan gevoel huiswaarts zal keren en nog lang nageniet…….en stilletjes al weer plannen maakt voor de volgende reis naar Kreta waar je nooit uitgekeken raakt.
Fijn weekend!
Gerry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?