Griekse sfeer in eigen tuin

• Inge

Dankjewel voor de info en foto's… Ik ga opzoek naar blauwe spullen en een potje blauwe verf halen voor alle leuke dingen die ik tegen kom in de verkeerde kleur..

Arthur.. Dat is echt gaaf!! Ik had al zoiets in gedachten voor in de gang maar manlief vind het in de woonkamer ook wel een leuk idee.. En dan de raamkozijnen in de binnenkant ook blauw zegt meneer.. We wonen hier nog net en alles is nog steriel wit, we kunnen nog alle kanten op :D Heb je dat zelf gedaan?

• Inge

Stukken van onze gevel en muur zijn gecementeerd. Ik heb inmiddels licht gele verf gehaald om er wat kleur in te brengen. Kleurtje Krokus van Histor. De stadsmuur blijft lang vochtig na een regenbui, het huidige ‘wit’ is dan heel erg lelijk.. Hopelijk valt het met de gele kleur minder erg op..

Het stapeltje wit geverfde stoeptegels is ook echt een ‘griekse actie’.. Dat ga ik onthouden, volgend jaar gaat de huidige bestrating van de tuin eruit.. Ik ga wat stoeptegels bewaren!

• Inge

Vandaag op de markt wat planten bij gaan halen, heb me laten adviseren door de marktkoopman.. Zonder ook een woord over griekenland/kretate laten vallen kwam ik thuis met een collectie planten met blauwe, witte en blauw-witte bloemen :p