loutro??

• Wil

Kijk eens naar Rodakino ( ten westen van Plakias), superrustig in prachtige omgeving met enkele acco's direct aan zee. Het ligt ook afgelegen maar is wel gewoon per auto bereikbaar

• Harry

Als ik juist ben ingelicht is het de bedoeling vanaf The Old Phoenix een weg(getje) door de rotsen te gaan maken naar Loutro !!

Blijft nog steeds de vraag: waarom staat er bij de ingang van Anopolis een bord langs de weg, linkerkant als je vanaf Sfakia binnenkomt, met hierop de tekst:

Taxi Loutro ??

• Arthur

Kijk hier even

http://www.youtube.com/watch?v=KtqUeumR8_M&eurl=http://www.loutro.net/loutro-sfakia.html

• yolande

Arthur, wat een mooi filmpje, ik ben echt verliefd, maar wat me zorgen maakt is dat we in augustus moeten en wat is daarover lees is niet zo, niet op de boot meer passen en helemaal afgeladen met grieken, oei das een hoop herrie ;))

Maar dat fimpje, wat een dorp, geweldig!!

Ik weet het niet meer, pfffff moeilijk hoor, het handige was, dat ik zo via eliza kon boeken alles erop en er aan, nu moet ik alles appart gaan boeken en dat kan wel, maar het leek me wel eens makkelijk om het zo te doen, van de gewone reisburo's moet ik niet zo veel hebben, die hebben half nederland in je appartement zitten, en een ander reisorganisatie kan ik niet echt vinden.

Maar als ik niet ga, ga ik zeker eens in een voor of naseizoen, nu ben ik er nog niet uit, het filmpje heeft me weer helemaal doen zwijmelen, maar ik wil niet in de drukte.

• Harry

voor een vergelijkbare en misschien zelfs interessantere organisatie: stuur mij s.v.p. rechtstreeks een mailtje !!!

• Ton

Is het een prijsvraag?

De watertaxi!

• Harry

Zou je bijna zeggen: helaas, niets gewonnen dit keer !!

Anopolis ligt hoog in de heuvels en dat bordje staat er echt.

Impliceert dat, dat er met bijv een vier wiel aangedreven auto toch autoverkeer mogelijk is naar Loutro ???

Als je van boven af kijkt zou je het wel denken !!!

Ergo: wie heeft de rit ooit gemaakt ??