Hoe ver zijn ze met de doorsteek ???
Tja, mijn vriend vind het maar een gedoe om je auto ergens anders neer te zetten, kan je nooit spontaan even de auto pakken en ergens naartoe, mijn idee is dat het plaatsje een droomdorpje is, maar we zijn het niet zo eens, het gemakkelijke was dat alles geboekt zou zijn een kamer pal aan zee, dat is mijn eis als ik naar griekenland ga, Ja erg he,en er moet wel een strand zijn met stoeltjes, ik ga nog in overleg met manlief, over de auto die ergens anders geparkeerd moet worden, anders wil hij naar Chios en Samos, maar eigenlijk hou ik wel van wat nieuws, ik ben al vaker op Samos en Chios geweest, op Chios in een prachtige kamer, pal aan zee, maar we zijn zijn naamkaartje kwijt, anders boekte ik dat meteen, en hij maakt ook geen reclame op Internet.
Dus wat gaat het nu worden, Loutro lijkt me nou zo heerlijk rustig, en ik ben echt aan rust toe.
Tja, tis geen gemakkelijk gebied daar, veel hoge bergen, dat is nu ook een beetje het bezwaar van mijn vriend, die wil geen hele dagen in de auto zitten.
Loutro leek me zo leuk, totdat ik erachter kwam dat je niet je auto daar kon neerzetten op een parkeerterein of zo, dus dat het dorp geen weg had, maar wel je auto kwijt kon, ook weer een bezwaar van mijn vriend, want wat zijn dan de prijzen van de boot, en het handige van eliza dat alles erbij zat, vlucht, auto, kamer meteen aan zee en ontbijt, ik weet het nu ook even niet meer, ik hou van s ochtends iets bekijken en smiddags op het strand lui een boek lezen en zwemmen, en die kamer pal aan zee, misschien dat ik toch ook weer naar Samos en Chios ga kijken, het blijven onze spaarcentjes he, dat maakt de keuze lastig, vorig jaar zaten we aan de andere kant van kreta en dat is niet zo bevallen, maar dan heb je maar 1 kant gezien en kan je een heel verkeerd beeld geven, vandaar dat ik dacht aan de andere kant.
vanuit loutro met de boot naar de auto, wat kost dat ongeveer?
En zijn er stranden in de buurt met stoeltjes, ongeveer 1 rijden of zo?
Het strand aan het dorp is dus niks begrijp ik, het dorpje is leuk begrijp ik.
Maar 2 weken daar zitten en het eiland verkennen, zoals we dat ook aan de ander kant hebben gedaan, is dat te doen met al die hoge bergen, ik heb namelijk geen idee pffff ik moet gaan beslissen.
Wanneer gaan jullie eigenlijk? In Augustus is het dorp namelijk bom - en bomvol met Griekse toeristen. Loutro is leuk maar voor een nacht of 2, twee weken is volgens mij echt veel te lang, vooral omdat je zo afhankelijk bent van de boot.
Je zou ook naar een ander plaatsje kunnen gaan en dan als dagtrip naar Loutro. Of daar een nachtje blijven. Georgioupoli is misschien wel wat voor jullie. Zit je meteen vlakbij Vrisses, de afslag die je naar Chora Sfakion brengt (daar ligt die boot).
Da's nu jammer Yolande…..als je op zoek bent naar een rustig plekje moet je ECHT niet in Loutro zijn in Augustus. Het is er dan zelfs zo druk dat die mensen haast niet eens allemaal op de boot mogen. Die Grieken zijn ook allemaal nog zo luidruchtig ook…..als ik jou was zou ik een ander plekje kiezen. Het eiland is groot genoeg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?