Verhuist naar Kreta:S

  • Sytze Vliegen

    Andre.

    Op welke foudT doel je?

    Sytze V.

  • ://people.zeelandnet.nl/cpmosa

    Dit is de kwaliteit van het forum. Gezwam dus.

    Let er niet op.

    De mensen op Kreta, niet die in de toeristische gebieden, staan open voor vriendschappen.

    Zoek geen showbinken, aso's, eigen ikken etc.

  • Wilma

    JA ;)

  • Wilma

    ja hoor Sytze, ik ga met jou het bos in om eieren te zoeken:)

  • Wilma

    Bereid je nu maar lekker voor op je ,,remigratie,, naar Kreta toe.(voor de 2e keer)

    en ik hoop dat je veel meer geluk daar zal treffen dan je 1e keer,( uit het diepst van mijn hartje:)

  • chris

    Ach Denim, laat dat nu precies mijn werkgebied zijn.

  • Wil

    Hier hebben er een paar weer flink gegoogled om zich interessant te kunnen maken.

    En voordat dat gezanik over die zg. IP adressen weer van voren af aan begint : een tijdje terug heeft hier iemand dat onnozel gebazel keihard onderuit gehaald, toen dachten er nl. ook enkelen dat ze met hun google -wijsheid de slimste van de klas konden spelen.

  • kreta.pagina.nl

    Aan allen:

    Hierbij een verzoek om te stoppen met het offtopic reageren, met name de aanvallen op elkaar, het elkaar in twijfel trekken en andere kritiek die hier de sfeer inderdaad behoorlijk beïnvloedt.

    Als deze draad alleen maar dat soort reacties had zou ik hem sluiten.

    Nu doe ik dat niet, want dan kan er ook niet meer op Anita's vraag gereageerd worden.

    De offtopic reacties verwijderen is ook een optie maar dan krijg je 1. een heel repressief beleid waarbij hier vaak de stofzuiger gehanteerd moet worden, ook dat is ongewenst. 2. het is niet altijd makkelijk te bepalen bij welk bericht je dan moet beginnen. Veel reacties zitten in grijs gebied. 3. Alle volgende reacties zijn dan ook weg, dus ook de waardevolle daartussen.

    Het zelfreinigend vermogen van prikborden is groot. Laat dit geen prikbord worden waar we alleen elkaar afz**ken!

    Vind je dat iemand te ver gaat en reageren wij niet, stuur dan een mail naar de webmaster, dan kan hij beslissen.

    Ik hoop op jullie begrip!

    Mieke (moderator)

  • Arthur

    Als je de reacties leest op de berichten boven aan de pagina kun je toch wel zeggen dat hij/zij/het totaal niets bijdraagt aan dit prikbord.

    IK zal mijn best doen!!!

  • Thomas

    Ik ben benieuwd wat je daar gaat doen.

    Zeker iets in het toerisme ?

    Nu je nog zo jong bent (ligt er natuurlijk aan hoe jong je je voelt) moet je het er gewoon de komende jaren van nemen. Deze ervaring zullen ze je later niet meer afnemen.

    Ik droom de laatste tijd steeds vaker over hoe het zou zijn als ik niet meer zou hoeven te werken en in de gelegenheid was om onder die stralende zon te gaan genieten.

    Maar het blijft bij dromen, net als veel andere prikkers.