Verhuist naar Kreta:S

  • Anita

    Hallo, mijn naam is Anita en ik ben in mijn eentje verhuist naar kreta.

    Ik ben 20 jaar en vrienden maak je hier niet zo snel.

    Nou wilde ik vragen of er nog meer meisjes van rond mijn leeftijd zijn die op kreta zijn komen wonen.

    Graag zou ik met jullie praten, afspreken.

    Groetjes,

    Anita

  • Henk

    Hallo Anita,

    Nu weet ik niet waar je woont op Kreta, maar op de 29e van deze maand hebben we hier in de regio Chania een Paasfeest georganiseerd met de Grieks-Nederlandse vereniging.

    Op dit feest komen veel Nederlanders en Belgen en wellicht dat dit de springplank is naar kennissen in de omgeving. Kosten…5 euro, daar hoef je het niet voor te laten.

    Je kunt je nog inschrijven t/m de 25e. Mocht je interesse hebben stuur mij dan maar even een e-mail voor de details. hbekker@live.nl

    Groetjes,

    Henk

  • elly

    Je bedoelt verhuisd!!!

  • Arthur

    Als je onder verschillende namen prikt en ook nog van geslacht wisselt maak je al snel een foutje.

  • Wilma

    Een alter ego duss ;)

    Een alter ego is een andere ik, een tweede persoonlijkheid of een persoon in een persoon. De term komt uit het Latijn en betekent “andere ik” en wordt vaak gebruikt in de literatuur om personages met verschillende identiteiten of verschijningsvormen te beschrijven.

    De term is ook vaak terug te vinden in fictieverhalen zoals strips, om de geheime identiteit van een superheld, burgerwacht of misdaadbestrijder te verdoezelen.

    Verschillende identiteiten bij de ziekte DIS worden ook wel alter ego's genoemd.

  • chris

    Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) (in de ICD-terminologie: meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt ‘gaten in het geheugen’ die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn. Vaak weet de oorspronkelijke persoonlijkheid niets van de andere persoonlijkheden (ook wel alter ego's, alters of binnenmensen genoemd). De andere persoonlijkheden weten soms wel af van de oorspronkelijke identiteit en van elkaar. De alternatieve persoonlijkheden zijn in die zin volledig, dat ze een eigen karakter en verleden hebben en soms ook andere uiterlijke kenmerken (een ander stem- en taalgebruik). De alterego's kunnen allemaal een eigen naam hebben, maar het hoeft niet persé. Sommige mensen met DIS hebben geen namen voor hun alterego's, maar toch zijn het andere persoonnlijkheden.

    Vaak wordt gedacht dat meervoudige persoonlijkheden een uiting van schizofrenie zijn, maar dit is onjuist.

    Zou dat op Denim kunnen slaan?

  • Sytze Vliegen

    Arthur,

    Zou het niet eens tijd worden dat jij je ook eens aan de regels van dit prikbord zou gaan houden? Namelijk een regel is: “Geen berichten (plaatsen) die niets met het onderwerp van dit prikbord te maken hebben”.

    Ik kan mij voorstellen, dat je soms je twijfels hebt bij bepaalde postingen, (zo ook ik) maar indien je daar naar verwijst, zou het wel zo aardig zijn om met bewijzen te komen. Nu ben je al te vaak vaag; zeg eens wat je bedoeld. Mogelijk kan het ook zo zijn, dat je niet weet hoe internet werkt bij sommige afzender IP's. Een andere mogelijk zou kunnen zijn, dat je middels derden mogelijk andere informatie hebt.

    Om je niet verder in verlegenheid te willen brengen, raad ik je eens aan wat informatie over “Proxi-surfers” op te doen.

    Gr. aan Papous, Arthur, Ate en ??????.

    Sytze V.

  • Arthur

    Ik denk dat ik meer tips heb gegeven op dit prikbord dan die zogenaamde (Grieken) En over mijn naam allemaal de zelfde, iedereen weet dat ik opa ben pappous dus in het Grieks en Ate is Fries voor Arthur iedereen ziet mijn e.mail adres en weet wie ik ben wat ik van anderen niet kan zeggen van jou dus heel simpel jij prikt vanuit de Heraklion buurt.

    grz Arthur

  • Sytze Vliegen

    Arthur,

    Het gaat nu even niet om of- en hoeveel (waardevolle) tips je hier hebt gedropt. Je geeft op geen enkele wijze een antwoordt op mijn stelling. Dat ik in de omgeving Heraklion zit klopt. Maar geloof mij, ik ben niet de enige internet gebruiker in de omgeving van Heraklion. Net zo als er kennelijk meer internet gebruikers zouden kunnen zijn in- of in de omgeving van bijvoorbeeld Rethymnon. Dus nog maals, kom eens met een goed verhaal of hou je aan de regels van dit prikbord en beperk je tot jou (goede) tips.

    Sytze V.

  • Arthur

    En anders???

    kalinichta jong