PAS OP

  • Helga

    Dank je wel Anne, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

    Groet Helga

  • Ellen

    Weet “G” uit Roussospiti eigenlijk wel dat je van die rare dingen over haar schrijft? Misschien moeten we er rekening mee houden dat de meeste Grieken sommige Nederlandse letters niet goed uit kunnen spreken? Een soort van Hans Gans idee? Die “G” of “J” of wie dan ook, is dat trouwens een Nldse of een Griekse? En waar werkt die dan precies? En gooit ze bij iedereen van die pillen in het drankje of alleen toevallig bij jou? Ben erg benieuwd naar je onderzoek.

  • Wilma

    Ach hij zal wel niet meer reageren zoals in zijn zijn vorige topic die hij opende.

    en als deze pagina uit zicht is zal hij wel weer een nieuwe openen;)

  • denim

    Hoi Anne, wat voor a story zeg!! ben je net wakker?Je krijgt bloemetjes

    van mij, daar in de buurt van ADELE, zo optimisme? wat voor sorte

    will je? JE VERGHAAL IS OM TE HUILEN

  • nancy

    Denim vertel parakalò jou verhaal. Daarna vertel ik mijn verhaal.

  • Natassa

    Zeg Denim, jongen, elke potentiele toerist die van plan was om in Platanes zijn vakantie door te brengen en dit leest, die zal wel even achter zijn oren krabben nu, denk je niet? Het kan nooit je bedoeling zijn om de hardwerkende horecaondernemer aldaar de das om te doen of wel, mensen die daar gewoon gezellig op vakantie zijn verdienen ook de benodigde info, de juiste dan wel te verstaan! Waarom ga je met je verhaal niet naar de astinomeia? Laat hen het uitzoeken en maatregelen nemen, als dit waar is,of is het een persoonlijke kwestie?

  • denim

    Hoi Nancy alls je die vergaal van TIM gaan lezzen ,dan komt je uit .Precies dezelefte vergaal, wij hebben

    niet via via gehoord,bij ons is gebeurt

    Omdaat ik heb genoeg dome andworden by deze pb gegaad.Adios en tot ziens

  • Jack

    Denim..

    Jammer dat je zo vaag doet over alles!!

    Eerlijk gezegd snap ik er geen snars van,, voor welk restaurant of bar je ons nou waarschuwd!

    Ik ga vrijdag naar Platanes ,moet ik me nou in elke bar/restaurant zorgen gaan maken of dat er iemand wa in ons drankje gooit??

    Ik hoop in ieder geval dat mijn eerste kennismaking met Kreta beter zal verlopen dan jouw schrijven!!

    Vr gr Jack

  • Wilma

    Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken!!Platanes is een leuk dorpje !!!!!!!!

    wij hebben daar heerlijk gegeten in vele restaurantjes! en er was niets vreemd aan!

    Hij of /zij lult maar wat!! ;) en probeert onrust te zaaien!!!!!!!!!!!!!!

    anders was hij of zij wel duidelijker geweest!! als er echt iets aan de hand was geweest.

    Meneer Denim heeft ook zijn e-mail adres weggehaald nadat Francien daar een opmerking over had gemaakt in een ander topic, ja jaaa

    nogmaals we worden voor de gek gehouden!;) hij of zij praat maar een eind heen;)

    en probeert inderdaad op deze manier aandacht te vragen !

    Zielig eigenlijk he!! om dat op deze manier te doen.

  • Natassa

    Jack,je kan mij privé mailen als je nog wat ins en outs wil weten!