Hallo TIM, het restaurand is geen Grieks, en u vergaal is precies dezelfde
alls mijn . Ik ga vragen alls Die G… uit Rousospiti was ok 3 jaar geleeden hier!
Ik hope dat niet waar is???[Weg jullie met dat @!#$ pillen
Hoi Tessa was geen italiaans,Nancy
wie is de G….uit Rousospiti die slimme beest
wilma voor u ik heb niets om te zeggen
Ik wiil geen reactie meer ,ik ga verder met mijn onderzoek
en alls iemand denkt dat ik gek bend, is zijn of haar problem
ik will zeggen pas op hier op paar rot DEATVERKOPERS
Groetjes Denim
lieve mensen,ik moet toch echt even een reactie geven op het bovenstaande verhaal
ik kom (woon eigenlijk 6 maanden per jaar..) al jaren op kreta in platanes en rethimno..heb er net weer 4 maanden gezeten.ben net sinds 5 dagen pas terug.
Het is mn 2e thuis
…Ik ken dit verhaal helemaal niet
Ik weet niet wat die denim wil..aandacht ofzo maar aan het niveau te zien denk ik dat ze/hij zelf graag van pilletjes snoept.
Overal gebeuren wel eens dit soort dingen maar Kreta is een van de meest veilige plekken..vooral voor toeristen. Ze leven van toeristen,ze moeten het van de toeristen hebben. Als dit echt is gebeurd..en dan neem ik aan dat je vast en zeker naar de polite bent geweest had ik dit verhaal moeten horen,nogmaals..platanes is klein..ons kent ons en dat soort dingen gaat zeer snel onder de jongere bevolking.Vooral als je de taal spreekt kom je gauw dit soort dingen te weten of hoor je men er over praten..maar niks.
Dus of je verteld gewoon de waarheid en wilt daarmee mensen waarschuwen..prima..of je houdt je mond.Want dit soort halve ,vage en onduidelijke verhalen heeft niemand wat aan en zou mensen afschrikken daarheen te gaan terwijl dat onzin is. Platanes is geweldig,veilig,gezellig en echt een aanrader. het is geen drugsdorp waar je gevaar loopt..absoluut niet!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?