PAS OP

  • denim

    Hallo TIM, het restaurand is geen Grieks, en u vergaal is precies dezelfde

    alls mijn . Ik ga vragen alls Die G… uit Rousospiti was ok 3 jaar geleeden hier!

    Ik hope dat niet waar is???[Weg jullie met dat @!#$ pillen

  • Tim

    Die Nldse die die pillen toen kreeg zit ondertussen weer in Nld. Ze scheen er helemaal psychische problemen van te hebben.

  • Tessa

    was het een Italiaans eettent? omdat je dit eten noemde:

    ,,na de lekker GRATIS spaggeti karbonara ???,en limonade drank???,,

  • Helga

    Wie is die G uit Rousospiti???????????????

  • Wilma

    ik denk dat dat zijn meisie is ;) of was

  • denim

    Hoi Tessa was geen italiaans,Nancy

    wie is de G….uit Rousospiti die slimme beest

    wilma voor u ik heb niets om te zeggen

    Ik wiil geen reactie meer ,ik ga verder met mijn onderzoek

    en alls iemand denkt dat ik gek bend, is zijn of haar problem

    ik will zeggen pas op hier op paar rot DEATVERKOPERS

    Groetjes Denim

  • lizzaki

    Denim, als je nu eens precies vertelt waar hoe en wat in plaats van dat soort vage verdachtmakingen. Hier heeft niemand iets aan.

  • Reth Fan

    Waar gaat dit over Denim?

    Wat wil je hiermee duidelijk maken?

    Gaat het over Nederlands vriendin van je op Kreta of een vaag verhaal??

    We horen van je.

    K.

  • Tessa

    Denim wat bedoel je hier mee?

    ,,ik will zeggen pas op hier op paar rot DEATVERKOPERS,,

  • anne

    lieve mensen,ik moet toch echt even een reactie geven op het bovenstaande verhaal

    ik kom (woon eigenlijk 6 maanden per jaar..) al jaren op kreta in platanes en rethimno..heb er net weer 4 maanden gezeten.ben net sinds 5 dagen pas terug.

    Het is mn 2e thuis

    …Ik ken dit verhaal helemaal niet

    Ik weet niet wat die denim wil..aandacht ofzo maar aan het niveau te zien denk ik dat ze/hij zelf graag van pilletjes snoept.

    Overal gebeuren wel eens dit soort dingen maar Kreta is een van de meest veilige plekken..vooral voor toeristen. Ze leven van toeristen,ze moeten het van de toeristen hebben. Als dit echt is gebeurd..en dan neem ik aan dat je vast en zeker naar de polite bent geweest had ik dit verhaal moeten horen,nogmaals..platanes is klein..ons kent ons en dat soort dingen gaat zeer snel onder de jongere bevolking.Vooral als je de taal spreekt kom je gauw dit soort dingen te weten of hoor je men er over praten..maar niks.

    Dus of je verteld gewoon de waarheid en wilt daarmee mensen waarschuwen..prima..of je houdt je mond.Want dit soort halve ,vage en onduidelijke verhalen heeft niemand wat aan en zou mensen afschrikken daarheen te gaan terwijl dat onzin is. Platanes is geweldig,veilig,gezellig en echt een aanrader. het is geen drugsdorp waar je gevaar loopt..absoluut niet!