Noodoproep! Welke dierenliefhebber gaat er naar Kreta? Of woont daar?

  • marianthi

    ik zou met echt zelf zijn gegaan , dat is pas de ware spirit !

    Met een filmapparaat iedere actie op beeld vastleggend , de klim door de vlindervallei…het bevrijden van de hond in de nacht…smokkelen naar nederland..

    Dit vragen om hulp is net niet genoeg dierenliefde ..zelf ervoor gaan moet het motto zijn.

    ..heb je ook weer geen ‘'vluchtbegeleiders’' nodig

  • Greta Snijder

    Als ik geen vliegangst had gehad was ik er al eergisteren geweest. Hoe durf je te beweren dat ik geen dierenliefde voel. Ken je mij??????

  • Wilma

    Richt je dan op de hondjes in de asielen in Nederland en Belgie, dan hoef je ook niet te vliegen.

  • Helga

    Weet je wat ik nou niet snap Greta? Waarom hebben die vrienden van jou dat hondje niet meteen meegenomen? En wat anders: de dierenopvang van Kreta wil dat hondje wel helpen. Kunnen die mensen dat beest niet ophalen? Die wonen daar toch? Gaat volgens makkelijker dan wachten tot er vanuit Nederland iemand komt, tegen die tijd is het diertje al dood hoor.

    Hoewel……………..ik heb wel vaker van die scharminkels gezien, inderdaad onder de teken en ontstoken ogen en vies “water” maar er is altijd wel een baas die het beest water komt brengen en wat overgebleven eten e.d.

    Tsja, zoals wij onze viervoeters en poezen vertroetelen gebeurt daar nou eenmaal niet.

    Meestal moeten die jonkies waakhonden worden maar ik vraag me af wat zo'n hondje doet in die kloof?

    Weet je dat misschien?

    Verder wil ik je waarschuwen voor het feit dat als zo'n hondje aan de ketting ligt hij/zij dus van iemand is en niet zomaar achtergelaten is. Het meenemen is dan dus diefstal en daar staat een vieze straf op.

    Groet Helga

  • Lodewijk

    inhoud bericht door webmaster verwijderd ===> kwetsende tekst

  • Andre

    heb maar even gevraagd of het bericht van lodewijk verwijderd kan worden want dit gaat toch zelfs mij te ver

    groeten Andre

  • kreta.pagina.nl

    Andre schreef:

    >

    > heb maar even gevraagd of het bericht van lodewijk verwijderd

    > kan worden want dit gaat toch zelfs mij te ver

    >

    >

    > groeten Andre

    Inhoud bericht is verwijderd.

    Mvg,

    Patrick

    moderator

  • Helga

    Zo, dat moet dan wel een errug bericht zijn op mijn berichtje? Hoe dan ook: als het me lukt om volgende maand een week Kreta te doen neem ik in ieder geval een beessie mee hond of poes maakt me niet uit. Heb genoeg narigheid gezien en meegemaakt daar.

    Ja, ik weet het: Nederlandse asiels zitten overvol maar daar is altijd nog een mouw aan te passen en dat gebeurt daar zeker niet!.

    Groet Helga

  • Greta Snijder

    Helga, dat was inderdaad een heel erg berichtje wat iemand daar had neergezet en ik ben blij dat het verwijderd is.

    Helaas is de redding voor dit hondje te laat gekomen, het jonge stel uit Kreta is op zoek gegaan en trof op de bewuste plek een totaal andere hond aan. Hij was dus alweer vervangen. Nu kan je erop wachten tot deze hond het weer doodgaat van de hitte en de honger en dan zet hij er gewoon wéér een andere neer enz. enz.

    Ik wil de mensen bedanken die de aardige mailtjes hebben geplaatst!!

    En de mensen die de sarcastische mailtjes….ach, ik verlaag me maar niet tot hun niveau.

    Vriendelijke groet,

    Greta.

  • Greta Snijder

    Mijn grote dank gaat naar Esther en Jeroen uit Kreta!!!

    Fijne mensen met een hart van goud!!!