onze Max gaat vreemd

  • Hub

    Precies ! Hij meent hier altijd alles het beste te weten.Als hem iets niet aanstaat of iemand is het niet met hem eens wordt hij hatelijk of grof.

    Dan zou je toch nieuwsgierig worden wat voor kop bij zo ‘n iemand hoort. Als je nou op de smoelenpagina eens naar de foto’s kijkt en niet naar de namen denk ik dat je hem er tcoh gelijk uitpikt want zijn azijnzeikerige prikkers passen precies bij zijn gezicht.

  • Carola

    Alweer dat gemekker op Max……..ik vond het een fantastisch stuk tekst maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op Kreta woon en me precies in de woorden van Max kan verplaatsen…….dat sommige prikkers nog steeds in het koude regenachtige kikkerlandje wonen daar kunnen wij toch niets aan doen? En om nu IP adressen (of hoe heet zoiets) te gaan vergelijken om te kijken wie wie is, jezus hee, hebben jullie niets anders te doen? Ga lekker buiten spelen in de regen ;)

    Max: niets van aan trekken joh!

  • Freddie

    Hub had het niet over Max hoor. Ik kan het weten . Hoe ? Dat is iets voor de zelfbenoemde detectives hier.

  • Max

    Beste Carola,

    Hartelijk dank voor je ondersteuning ! Enne maak je maar niet druk want ik trek me er uiteraard niets van aan !! haha ik heb wel wat beters te doen… Overgens waar woon je eigenlijk op Kreta ?

    Groetjes en als je eens in de buurt bent kom dan eens gezellig langs !

    Groetjes Max, Judith en Sharon de reisbureau medewerkster ! ;)

  • Arthur

    Je hebt wel een kort lontje voor een Belg. Ik heb jou ip adres niet nagetrokken het stond gewoon achter je naam wat niet alleen mij opviel, alleen ben ik de enige die erover durft te schrijven en wat ik schrijf doe ik ook gewoon onder mijn eigen naam, de meeste prikkers hier weten dat ik schrijf wat ik denk, bevalt je dat niet moet je het niet lezen. Jou leven wil ik niet Max daar ben ik te eerlijk voor en over 2 jaar ben toch in de vut en kan ik leven leiden wat ik wil.

    En wat betreft informatie ben ik net als Harry een wandelende encyclopedie Harry voor het westen en ik weet het meeste in het oosten en van jullie moet ik nog altijd nuttige info krijgen zonder bijbedoelingen.

    Oja die flapdrol die over mijn foto schrijft, als je al een held bent zet je ook jou smoel op het prikbord eens kijken of jij foto ergens op lijkt.

    Dat was het weer voor even, (en toch wil ik Max wel in een rokje zien)

    Groetjes en tot over 8 weken in Agia Pelagia.

    Arthur

  • Max

    Ben benieuwd waar jouw hoofd op het smoelenboek staat arthur! Want ook jou naam staat er niet bij. Overgens als je hierheen komt om mij te bezoeken mag je wat mij betreft weg blijven want iemand die mij beticht van oneerlijkheid, blijkbaar zonder te weten waar die het over heeft, mag van mij wegblijven !

  • Natassa

    Jongens,jongens,jongens,voor dat dit weer gaat escaleren, als er dit soort berichten geplaatst worden kan je gif op innemen dat er allerhande reacties komen, nare, lollige, begrijpende, gefrustreerde en zelfs mensen met korte lontjes! Wat moeten nieuwkomers wel niet van ons denken, die lopen toch gillend weg en denken vast dat het een oorlogs prikbordje is.

    Overigens Max, ik zag jou na dat berichtje gelijk in die kleding voor me, sorry dat je daar misschien boos over bent maar kon het ff niet laten hoor!

    Natassa

  • Wilma

    Maxje Maxje Maxje, als je goed gekeken hebt staat de naam Arthur weldegelijk in het smoelenboek!! (dussss toch een Belg?)!?:D

    En wat een gekif!! Je lijkt wel een mietje! Toch nog strikjes in? en een rokje aan?

    (Wi)j kunnen er ook niets aan doen dat je je zo betrrapt voelt!

    Geeft niet hoor, als jij je in een rokje beter voelt is dat oke!!:)

    Wat een agressvitteit zit er in je! Of wil je extra aandacht een reclame voor je eigen reisburautje'?

    Nou, dat lukt je dan aardig.

    Wat dacht je ? Ze vragen niet meer naar autoverhuur? dus ga ik mijn,toekomstige ,,klanten lekker voor de gek houden met een ,,@!#$,,verhaal over een Reismedewerker?

    En daarna de barmhartige samamritaan spelen ?

  • chris

    Heb eens nagekeken waar het allemaal over gaat. Ik moet zeggen dat de topic-starter denkt een hele ontdekking te hebben gedaan,terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Dan de verschillemnde reacties, bijv. die van Wilma, het venijn en gif druipt er vanaf ,onder het mom van humor. Get a life zeggen ze dan.

    Ik kan niet begrijpen dat mensen zeggen dat ze verliefd zijn op Kreta, dat ze vallen voor de warmte en hartelijkheid van de kretenzers, elkaar hier zo op een ondermaatse manier bestrijden. Ik heb het dan niet alleen over dit topic. Er zijn diverse voorbeelden te noemen en wie de schoen wil passen trekt hem maar aan.

  • Moderator Kreta prikbord

    Sommige berichten in dit topic overschrijden grenzen van fatsoen en de huisregels. Humoristisch bedoeld of niet….omdat het geschreven is lijkt het erop dat dit topic uit de hand loopt. Daarom een slotje erop.