Sinds wanneer is onze Max een reisbureau medewerker of een vrouw
Het blijkt (en dat is niets nieuws ) dat er een aantal mensen op dit prikbord niet verder kunnen nadenken dat hun neus lang is. “onze” Artur heeft blijkbaar niets anders te doen dan ip adressen natrekken, over “get a life” gesproken !!! Daarbij komt dat er niets is gelogen, want inderdaad hebben wij een reisburo, en hebben jullie er misschien over nagedacht (wat is dat ???) dat er wellicht iemand voor ons werkt die het stukje heeft geschreven ???? Ik heb haar aangeraden het hier te posten omdat ik (net als godzijdank een paar andere mensen hier die WEL humor hebben) de humor ervan inzag. Helaas zijn er een aantal mensen hier op het prikbord die maar al te graag het leven leiden die wij die hier wonen en werken met hard werken hebben opgebouwd, en dat hun nooit zullen krijgen maar o zo graag hadden willen hebben, m.a.w deze mensen zijn zwaar gefrustreerd. Het prikbord is al een lange tijd een verzamelplaats geworden van negatieve figuren die niets anders te doen hebben als andere mensen de grond in te stampen. Erg jammer want mensen die echt op zoek zijn naar informatie over het eiland komen steeds minder naar dit prikbord en wijken uit naar andere plekken waar ze hun info vandaan halen.Kan me niet voorstellen dat dat Patricks bedoeling is geweest…….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?