ostria beach

  • Marcel

    Ongelooflijk, wat worden hier veel mesen gedupeerd door zo'n arrogante club!!!

    Wij weten onderhand nniet meer waar wij goed aan doen. Wel of niet akkoord gaan met alle ellende die we nog over ons heen gaan krijgen.

    Maar ja een alternatief zoeken 2 weken voordat je vertrekt……. ga er maar aan staan.

    Ik hoor graag van de mensen die ook vertrekken op 5 aug wat hun beslissing is.

    Zo op 't eerste gezicht lijkt dit geen goed alternatief.

    In afwachting

  • Anja

    Ook wij hebben als enig alternatief Eri Palace aangeboden gekregen, een waardering op Zoover van 3,6 en op Vakantiereiswijzer 4,2.

    Niet geaccepteerd. In Arion Palace was geen plaats meer voor ons. Dus staan we met lege handen. Tot op heden nog geen officiele brief ontvangen van Neckermann dat onze vakantie naar Ostria Beach gecancelled zou zijn! Wij zouden a.s. zondag vertrekken, ook het reisbureau heeft nog geen brief ontvangen. Ik heb vandaag contact opgenomen met de rechtsbijstandverzekering. Zij gaan hier voor mij werk van maken. Reisbureau is aan het zoeken of we nog naar een andere bestemming kunnen, tot op heden zonder succes. Dit soort praktijken zijn onaanvaardbaar. Dus gedupeerden –> ACTIE, schakel je verzekering in, laat je niet afschepen, dit kan gewoon niet.