ostria beach

  • Wilma

    Goed lezen Andre1

    Een op de vijf meldingen gaat over de beschikbaarheid

  • Andre

    goh das maar 20 %

    valt nog mee dus

  • Marcel

    Met verbazing heb ik de diverse mails hieromtrent gelezen.

    Heel toevallig kwamen wij er pas gisteren de 16e achter dat er iets aan de hand was. Vandaag meteen gebeld en ja hoor er zou een brief aankomen met een alternatief voorstel. Gevraagd naar de reden gaf men inderdaad aan dat er een contract breuk zou zijn van het Hotel.

    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Het is de 1e keer dat ons dit overkomt!

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die dus eerder zijn geweest naar Arion Palace in plaats van naar Ostria Beach.

    Het feit dat er geen animatie is voor de jongeren (wij hebben kinderen 15 en 12 jaar) baart mij zorgen.

    Ik zou graag willen weten hoever het met het busje is om bij Ostria Beach te komen.

    In afwachting van andere reacties hierop…….

  • Gerda

    Hoi Marcel ,

    Met het busje is t denk ik zo'n 5 km

    in het busje kunnen 13 personen de chauffeur doet er 20 min over om op en neer te rijden moet steeds zo'n 3 a 4 keer rijden dit weet je niet van te voren je moet er dan om half elf staan maar t kan zijn dat je pas een uur later weg gebracht kunt worden retour t zelfde liedje

    je kunt alleen om half elf mee en om vijf uur terug je bent dan verplicht er de gehele dag te verblijven zonder dat je zoals je anders zou doen even naar je kamer gaat of als je een halve dag wat anders wilt doen kan dit niet

    Groetjes Gerda

  • Wilma (andere)

    Ook wij hebben vandaag, na ongeveer 2 weken bellen, een brief ontvangen van neckerman met het alternatief van arion palace. Zo op het eerste gezicht lijkt er niets mis mee. Het heen en weer pendelen tussen de 2 hotels is misschien op te lossen door het huren van een auto, wij willen toch ook het eiland van alle kanten bekijken. Wij hebben ook 2 kinderen van 10 en 14 jaar oud dus als er nog meer mensen met kinderen naar dit hotel gaan op 12 augustus zullen zij niet de enige zijn. Misschien is het ook mogelijk het avondprogramma bij te wonen na te hebben gegeten in arion palace als je dan toch eigen vervoer hebt.

    Wel is het vreemd dat je wel gebruik kunt maken van het AI-gebeuren bij ostria beach op de dag want als het hotel zou zijn overboekt hoe druk moet het dan niet zijn tijdens de lunches.

    Groetjes Wilma

  • Wilma

    Hallo (andere) Wilma,

    Wel lekker als je een auto'tje gaat huren, dat maakt dan weer de afstanden korter.

    Ik hoop dat je heel veel plezier zal hebben daar met je gezin!

    Groetjes Wilma

  • jan

    wij zijn zondag terug van arion palace.

    een ding is duidelijk er klopt iets niet want ostria beach stond voor een groot gedeelte leeg.

    het is nu al beter geregeld als toen wij(14 dagen geleden)daar aan kwamen.

    het verschil tussen arion en ostria is overigens groot.

    met het kleine busje op en neer gaat veel tijd in zitten,want als het vol zit moet je weer minstens 20 minuten wachtenwij hebben wel eens in totaal een uur gewacht.

    advies:dien een klacht in bij terugkomst over de hele gang van zaken

  • Gerda

    hoi

    toen wij daar waren leek t hotel half leeg te staan ,een oplossing zou t zijn als ze je twee weken een huurauto erbij geven dan kun je ook doen wat je wilt en zit je niet vast aan dat busje

    groetjes Gerda

  • petra

    Ja, ook wij zijn vandaag gebeld door ons reisburo. Vier weken van tevoren even afbellen en ons doorsturen naar Arion Palace. Het is totaal geen vergelijking met wat we geboekt hebben. Heb Neckerman gebeld en ze doen er niets aan. Als er een officiele klacht komt, dienen wij deze gezamelijk in. Moet morgen iets anders uitzoeken voor veel meer geld dan gedacht. Je kan nog wel de vroegboekkorting opeisen.

    Tot horens.

  • Richard

    Wij moeten nog gaan, 5 augustus en voor 14 dagen maar kregen vanmiddag via D-Reizen de bekende mededeling en of we Internet hadden. Konden we alvast kijken. Het gaat te goed in de branche dunkt me. Ook ons wordt dit mindere alternatief aangeboden. We zijn wel wat gewend als ervaren griekenlandgangers maar van zo'n club zoals Neckermann met hun companen verwacht je dit niet. Het wordt weer druk bij de ANVR en consumentenprogramma's.