Jammer!

  • Annieta

    Ik begrijp de reden,maar toch jammer!

    Ik las vaak de berichtjes,die op een aantal na,vaak informatief en leuk waren.

    Xander,bedankt!

  • Wilma

    Xander bedankt voor je Inzet als Moderator !!

    Misschien kunnen mensen die vragen over Kreta hebben, verder op weg geholpen worden op de mooie site van Ger…. genaamd ,,Oriste,,

    http://www.wageral.nl/oriste/index.php

  • Bart

    Já, ik vind het zeker ook jammer, maar wel begrijpelijk.

    Moderator/Xander erkentelijk èn bedankt voor 't geduld en de inzet hier!

    Gr. Bart

  • Martine

    Jammer, ik heb hier vooral meegelezen, en genoten van de ervaringen en verhalen over ons geliefde Kreta.

    Ik zal dit forum missen. Dank!

  • Kees

    Ik vind het wel aandoenlijk hoe diverse mensen ineens erg meeleven met deze beslissing terwijl ze niet of nauwelijks een positie bijdrage hebben geleverd in het verleden maar zeker Xander bedankt je beheerde de prikpagina erg goed.

  • elindalo

    positie bijdrage ?

  • chris

    Kees, een van de weinigen die ooit de toegang tot dit forum werd ontzegd. Een echte ban. Niet vanwege leuke bijdragen, maar voor het treiteren, beledigen enzovoort van medeforummers. Het past juist jou te zwijgen bij de opheffing van dit forum. Xander bedankt voor je inzet.

  • elindalo

    zo dacht ik er ook over, maar durfde het niet te zeggen. De schijnheiligheid zelve was hij. Nu kan hij op een ander forum zijn duivelse tussenkomsten gaan botvieren.

  • Wibo Kalyves

    Nou liever niet, dan houden we het toch nog een beetje gezellig.

  • Xander - Moderator

    Jullie zullen begrijpen dat ik dit draadje heb afgesloten.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.