Pics on Google-Earth.

  • Wibo Kalyves

    Gisteren gingen we er weer eens op uit om foto's te maken, om deze vervolgens op Google Earth te plaatsen. Dit keer kwamen we terecht in Agios Konstantions, Mountros en Plakias.

    Benieuwd naar het resultaat??? Kijk dan even op http://www.panoramio.com/user/4952119 of kijk even op Google Earth.

  • Bart

    Mooi, compliment!

  • Xander - Moderator

    Erg leuk!

    Veel herkenning van plaatjes in de Apokoronas.

    Zelfs mijn huis staat er op, en voor enkele uitzichten lijkt het wel of je in mijn achtertuin hebt gestaan.

    Ik moet wel bekennen dat ik na een paar honderd ben gestopt. Volgens mij heb jij er duizenden gepubliceerd.

  • Arthur

    Mooi foto collage van het westen met heel veel herkenbare punten voor mij.

  • Wibo Kalyves

    Toen wij hier in 2008 kwamen wonen, viel het mij op dat de foto's die op dat moment van deze omgeving beschikbaar waren, hopeloos waren verouderd, of dat sommige mooie punten niet eens gefotografeerd waren. Ik heb toen besloten op dit zelf ter hand te nemen, met de bedoeling dat toekomstige bezoekers alvast een indruk konden krijgen van deze prachtige omgeving, indien er plannen waren om hier vakantie te komen vieren. Zie het maar als een soort voorpret.

    Dat was 6 jaar geleden, en in de loop der tijd is de verzameling foto's uiteraard alleen maar toegenomen. En voorlopig ben in nog wel van plan om hier even mee door te gaan.

    Bedankt voor de complimenten.