Huur direct bij de eigenaar!

  • Jean-Paul

    Zoek je een leuke villa op Kreta? Neem dan contact op met xxxxxxxxx. Heb je bijvoorbeeld al een vliegticket geboekt, maar je zoekt nog een mooie accommodatie, mail mij dan!

    Moderator:

    U verwijst naar een commerciële website van uzelf met als doel iets te verkopen.

    Dat is op dit prikbord niet toegestaan.

  • Kees

    Dit prikbord begint steeds meer op een commerciële advertentierubriek te lijken.

    Erg jammer en het zal waarschijnlijk steeds stiller worden

  • elindalo

    ik vind het juist interessant dergelijke berichten, je kan je er alleen maar voordeel mee doen. Liever bij de eigenaar rechtstreeks dan bij een touroperator, die zijn al rijk genoeg !B)-

  • Xander - Moderator

    Kees Schreef:

    ——————————————————-

    > Dit prikbord begint steeds meer op een

    > commerciële advertentierubriek te lijken.

    > Erg jammer en het zal waarschijnlijk steeds

    > stiller worden

    Wanneer iemand zijn privé huisje(s) wil verhuren, en dus geen bedrijf o.i.d. drijft, heb ik er geen moeite mee dat deze persoon dit op het prikbord meldt. Dat zie ik net zoals iemand die bijvoorbeeld een collectie gebruikte boekjes o.i.d. over Kreta heeft die hij/zij te koop aanbiedt.

    Iets anders is het wanneer iemand een bedrijf runt en daarmee (verkapt) adverteert op dit prikbord.

    Dat is tijdens mijn vakantie gebeurt en dat heb ik te laat gezien. Het betrof een oude ‘bekende’. Daar heb ik dus wel problemen mee.

    Deze persoon wist te melden dat reclame maken weer is toegestaan op dit prikbord.

    Mogelijk in zijn dromen, want dat is dus absoluut niet het geval.

  • Kees

    Deze man zet een link naar zijn eigen commerciële website.

    Dus hij bezit geen vakantie huis hij probeert ze te verhuren via zijn site en hij zal dat zeker niet voor niets doen.

    Ik ben het met je stelling eens dat een particulier dit moet kunnen doen maar dit soort ads vallen onder de commercie en trekken gelijk andere aan zoals in de andere topic die makelaar.

  • Xander - Moderator

    @Kees

    Je hebt gelijk. Ik dacht dat het bericht van een ander was die wel vaker zijn eigen huis aanbiedt.

  • Jean-Paul

    Dat is zeker waar Elindalo! De prijzen worden zeker niet verhoogd met allerlei extra kosten.

    Jean-Paul

  • chris

    Het wordt ook steeds meer mogelijk om via de bekende hotelsuites als bijv. Booking.com kleinschalige accomodaties te boeken. Voordeel is dat je een concurrerend overzicht heb en tevoren kan boeken. Je hoeft niet meer ter plaatse lopen zoeken.