vluchten op chania

  • Kees

    Ja dat moet jij nodig zeggen beste Arthur.

  • Arthur

    Ik ben al tijden niet meer op dit prikbord geweest maar deze opmerking over Harry gaat nergens over, daar wil ik het bij laten.

  • Wibo Kalyves

    Inderdaad Chris,

    Weeze heeft niets met Dusseldorf te maken, beide plaatsen hebben een eigen luchthaven. Het misverstand wordt in de wereld geholpen door Ryan Air, die steevast de luchthaven Weeze, blijft aanduiden met Dusseldorf Weeze.

    Rijan Air vliegt vanaf Weeze en dat is ongeveer hemelsbreed 10 kilometer in Duitsland vanaf Boxmeer.

    De luchthaven Dusseldorf ligt inderdaad bij de plaats Dusseldorf en dat is aanmerkelijk verder Duitland in. Let dus inderdaad op dat je niet naar de verkeerde luchthaven rijdt.

  • Arthur

    Dat is net zoiets als Brussels south, klinkt international goed maar is gewoon Charleroi, zo zijn er nog meer van dit soort airports.

  • Xander - Moderator

    Arthur Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat is net zoiets als Brussels south, klinkt

    > international goed maar is gewoon Charleroi, zo

    > zijn er nog meer van dit soort airports.

    Klopt helemaal.

    Zo had ik jaren geleden een keertje goedkope tickets.

    Bleek alleen de heenreis vanaf Brussel te zijn en de terugvlucht naar Charleroi.

    Heel fijn als je auto op Brussel staat…….

  • Arthur

    Moet er wel om lachen :D maar als je uitstapt en je moet de trap af en naar de terminal lopen in plaats door een sluis denk je shit,:S waar ben ik nu be/geland.

  • chris

    Jaren geleden een overstap in Brussel. Uit het vliegtuig naar de terminal. Twee deuren, wij moesten de linker deur hebben. Vervolgens ongeveer 800 meter door de terminal gesloft om vervolgens in een wachtruimte uit te komen die bij de rechter deur aansloot. Dat kan alleen in België .

  • Hans

    Beste Wibo,

    Het vliegveld Weeze wordt internationaal, dus ook bij alle ticketsites (incl. RyanAir), aangeduid als Düsseldorf (Weeze-Niederrein) NRN.

    Düsseldorf heeft 3 vliegvelden om het makkelijk te maken. het vliegveld van Mönchengladbach hoort er ook nog bij.

    RyanAir vliegt uitsluitend van Weeze. En vliegt uitsluitend op Chania.

  • jerichrome

    Wij vliegen altijd van Weeze naar Chania, prettige luchthaven, betere startbaan en minder druk dan Heraklion.

    Dit jaar augustus 300€ per persoon heen en terug.+15kg bagage.