vluchten op chania

  • koen

    Ik wil in 2015 in de zomer vliegen naar kreta vliegveld chania, wie heeft hier ervaring mee?

    ik wil gaan in het hoogseizoen van 2015 juli of augustus, vanaf welk vliegveld kan ik het beste vliegen wat betreft prijs, en wanneer zijn deze tickets te boeken?

    groeten koen

  • Kees

    Je kan erg goedkoop vanaf Dusseldorf of Brussel op Chania vliegen o.a met ryan air kijk op hun website wanneer er te boeken.

  • Koen

    Hoi Kees,

    Bedankt voor je snelle reactie, van welk vliegveld vlieg jij meestal op chania, en kun je mij een prijsindicatie geven, eventueel in de bouwvakvakantie juli of augustus, en anders net daarbuiten,

    Groet koen

  • Kees

    Ik vlieg zelden vanaf Chania ik woon in midden Kreta en als ik al eens naar Nederland ga dan vlieg ik via Heraklion naar schiphol omdat dat de beste route voor mij is vaak wel wat duurder maar dat vind in niet zo erg.

  • Bart

    Dag Koen!

    Misschien is het beter om contact op te nemen met Harry via de site:

    Harry heeft veel ervaring met het westen van Kreta en is daar bekend. Hij zal je zeker óók kunnen informeren over vluchten op Chania!

    Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

  • Kees

    Als je echt je eurotjes wilt weggooien Koen dan moet je met harry contact opnemen, vraag niet naar garanties want die krijg je niet gewoon via de sites van de diverse vliegmaatschappijen zoeken erg gemakkelijk en een stuk voordeliger dan via een website van een particuliertje iets boeken

  • Ivonne Bouw

    Wij hebben al 3 keer met Ryan Air gevlogen vanaf Chania om vakantie te vieren in ons eigen Nederland en weer retour maar dan vlieg je wel naar Dusseldorf Weeze of Eindhoven maar het scheelt best wel veel geld. Dus mocht je daar in de buurt wonen dan is dat een aanrader. Je krijgt niets aan boord qua eten en drinken maar ook bij Transavia krijg je al een tijd niets meer. En het hier in het westen van Kreta heel mooi en groen. Groeten vanaf een heel warm Kreta (Kalyves).:)-D

  • chris

    En pas op, Weeze heeft niets met Düsseldorf te maken. Het komt nog steeds voor dat mensen zich op het vliegveld van Düsseldorf melden, terwijl ze op Weeze moeten zijn. Kijk regelmatig op de site van ryanair, ze hebben elke dag andere prijzen. Mijn ervaring is dat je het best op een dinsdag kan toehappen.

  • elindalo

    blijkbaar is er hier eentje een beetje veel jaloers op een “particuliertje”:)-D

  • Arthur

    Kees, Harry in een kwaad daglicht stellen bij andere forum leden is op de man spelen, we hadden afgesproken dat niet meer te doen, houd je er dan ook aan.