Met spoed vluchtbegeleiders gezocht vanaf Kreta!

  • Annelies

    Onze stichting Atlas Animal Project ondersteund sterilisatieprojecten op o.a. Kreta. Ook doen we ons best om ex-zwerfhonden een nieuw thuis te geven. Voor het vervoer zijn wij afhankelijk van zgn. vluchtbegeleiders, dat zijn toeristen die de moeite willen nemen om een hond op hun naam mee terug te laten vliegen. Het kost ze niets, alle kosten zijn voor Atlas.

    Voor meer info zie http://www.atlasanimalproject.nl/hulp/vluchtbegeleider-worden

  • Kees

    De zoveelste organisatie je ziet door de bomen het bos niet meer zoveel zijn er actief op hier op Kreta steek de koppen toch eens bij elkaar en bundel je krachten ipv allemaal hetzelfde wiel uit te vinden

  • Annelies

    Inderdaad zouden meer organisaties moeten samenwerken. Je zou denken dat dat gemakkelijk kan als je allemaal hetzelfde doel voor ogen hebt. Helaas is dat in de praktijk heel erg lastig, jammer genoeg krijg je dan vaak te maken met ego's.

    Wij proberen altijd de handen ineen te slaan. Op het moment dat wij bijvoorbeeld een vlucht hebben waar we geen gebruik van kunnen maken, dan bieden we die aan aan een andere organisatie.

    Voor meer informatie en onze doelstellingen raad ik je aan te kijken op http://www.atlasanimalproject.nl/

  • Kees

    ..

  • Els

    Kees, met hoeveel organisaties heb jij deze ervaring? Met jou opmerking over de financiën suggereer je dat ze allemaal onbetrouwbaar zouden zijn en betrouwbaarheid heeft niets met samenwerking te maken die beter moet. Jouw bericht zal de dieren in nood op Kreta geen goed doen. Mensen die het lezen zullen veel argwaan krijgen. Als het klopt wat je zegt moet je het beter onderbouwen vind ik. Nu lijkt het of je alle organisaties niet deugen en dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Dat zou toch vreselijk zijn. Jij woont op Kreta en zit dicht bij het vuur, ik niet, maar ben altijd begaan met de dieren in nood. Ik schrik dus nogal van je bericht.

  • Bart

    Já ik ook Els!

    Maar, 't blijft v.w.b. reactie weer erg stil…..

  • Kees

    Zoals ik al aangaf teveel bijdehandjes hier ik pas maar

  • Els

    Je hebt met je bericht hierboven alle dierenorganisaties in een kwaad daglicht gezet. Je had ook privé kunnen reageren bij deze organisatie. Je bent zelf in de openbaarheid begonnen ondanks de bijdehandjes. Dus lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk dat je hier ook nadere uitleg geeft. En als je dat niet kunt of wilt dan zou het netjes zijn als je je bericht laat verwijderen.

  • elindalo

    Ja, die Kees hé, hij kan er wat van, altijd al hier echt bijdehand geweest.:D

  • Xander - Moderator

    @Kees

    Ik ben het met Els eens.

    Als je A zegt moet je ook B zeggen, en niet ineens afhaken met een melding van dat het dan maar (privé) verder moet via email.

    Je gooit immers zelf publiekelijk de knuppel in het hoenderhok!

    Dus dan ook graag je uitspraak publiekelijk onderbouwen, het is vreemd de discussie ineens privé te willen voortzetten.

    Of terugnemen wat je hebt geschreven.