Service

  • Mick62

    Vorige week zijn wij teruggekomen van een week vakantie op Kreta en wederom werden we verrast door de service en gastvriendelijkheid van de Cretenzers. Vorige week zondag om 13.00 uuur wilden wij met onze huurauto weg om een trip in de bergen vanuit Rethymno te maken maar de accu van de auto deed helemaal niets meer. We hadden de auto daar vrijdag geparkeerd en later bleek dat op de een of andere manier wij de leeslichtjes aan hadden laten staan. Goede raad is duur dus ik belde met de verhuurder die aan de kant van het eiland zit. Na een kort gesprek gaf hij aan dat we weer naar het appartement moesten gaan en dat er binnen een half uur/drie kwartier iemand zou komen. En inderdaad na 45 minuten kwam er een medewerker van een verhuurbedrijf uit Rethymno en hij gaf aan dat hij een nieuwe accu had en eventueel ook al meteen een vervangende auto. Bij aankomst bij onze auto verving hij de accu en deed de auto het weer en konden wij alsnog weg. Op mijn herhaalde complimenten om de goede service reageerde de man nuchter en zei dat het normaal is. Ik zal geen naam noemen van het verhuurbedrijf maar ik wil ze wel bedanken voor de zeer goede service in dit geval. Ik moet het in Nederland nog maar zien dat een verhuurder binnen een uur na melding de accu zou hebben vervangen of een vervangende auto zou heben geregeld. Kortom dit soort zaken maakt dat wij ondanks dat we toch ook naar andere landen willen toch weer terugkomen naar Rethymno.

    Mick

  • Peter

    Leuk verhaal Mick…en goed dat je dat even plaatst.

    Een steuntje in de rug kunnen de Grieken wel hebben in deze moeilijke periode….